‏۱۵۰ طلبه کرمانی برای «درمان ناباروری» به زوجین کمک می کنند



اخبار,اخبار اجتماعی,لبه های کرمانی
علی جعفری گفت: ۱۵۰ نفر از طلاب بسیجی استان کرمان با فراخوان طرح سپهبد شهید سلیمانی اعلام آمادگی کردند و هم اکنون ۶۴ نفر از آنها در شهرستان های استان کرمان مشغول فعالیت‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین علی جعفری در گفتگو با راه آرمان، در خصوص اقدامات بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان در طرح سپهبد شهید سلیمانی گفت: در پی شیوع کرونا و ابلاغ طرح سپهبد شهید سلیمانی از سوی سازمان بسیج مستضعفین، تمام اقشار بسیج و از جمله قشر طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان فعالیت خود را آغاز کردند.

 

مسئول سازمان بسیج طلاب، اساتید و روحانیون استان کرمان ادامه داد: با فراخوان اعلامی در سطح استان، ۱۵۰ نفر از طلاب بسیجی استان اعلام آمادگی کردند و هم اکنون ۶۴ نفر از این عزیزان در شهرستان های کرمان، زرند، کهنوج، رفسنجان و جیرفت در جهت روحیه بخشی به بیماران، کمک به کادر درمانی بیمارستان و همراهی بیماران مبتلا به کرونا فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات انجام شده در طرح سپهبد شهید سلیمانی حل اختلافات بین زوجین و نقش مشاوره ای در این زمینه بود که طلاب در این عرصه ورود و اقدام کردند، تصریح کرد: بخش دیگری از طرح سپهبد شهید سلیمانی کمک به درمان ناباروری بود که زوجین را در این خصوص به موسسات خیریه برای سیر درمان مراجعه کردند و  وام قرض الحسنه از سوی نهاد مربوطه به زوجین مد نظر تعلق گرفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------