کامیون داران بدنبال افزایش ۴۰ درصدی نرخ کرایه بار هستند



اخبار,اخبار اجتماعی,کامیون

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اصفهان گفت: از ابتدای خرداد ۲۰ درصد نرخ کرایه بار کامیون ها افزایش یافت اما کامیون داران بدنبال افزایش ۴۰ درصدی کرایه ها هستند.

مهدی خضری در گفت و گو با مهر اظهار داشت: بدنبال افزایش بین ۳۵ تا ۶۰ درصدی نرخ لوازم مصرفی کامیون ها از جمله قیمت لاستیک، روغن، قطعات و دیگر هزینه های آن، کامیون داران خواستار افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه بار شدند.

 

وی بیان داشت: قیمت کرایه حمل و نقل از اول خرداد ۲۰ درصد افزایش یافت که شامل کامیون داران، اتوبوس های بین شهری و غیره می شود، اما کامیون داران خواستار افزایش قیمت ۴۰ درصدی کرایه بار هستند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای استان اصفهان تصریح کرد: این درخواست کامیون داران غیر معقول است اما پافشاری آنها و ممانعت از کارکردن باعث شد که جلسه ای را بین صنف انجمن رانندگان و انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل به نمایندگی صاحبان کالا تشکیل دهیم تا با بررسی جزئیات بیشتر به توافق برسیم.

 

وی با اعلام اینکه با ورود نیروی انتظامی تصمیم گرفته شد تا بارهایی که فاسدشدنی است به مقصد برسانند، اضافه کرد: افزایش ۴۰ درصدی کرایه بار غیر ممکن است زیرا باید منافع مردم را هم در نظر گرفت.

 

خضری تصریح کرد: رشد ۴۰ درصدی کرایه بار به طور غیرمستقیم هم باعث می شود که هزینه از جیب خود کامیون دار هم برود چون با افزایش ۴۰ درصدی دیگر اقلام مرتبط با حمل بار هم متاثر از این افزایش نرخ خواهد شد.

 

وی در پایان هم اضافه کرد: استان اصفهان ۳۸ هزار ناوگان درون شهری و برون شهری دارای کارت هوشمند تردد دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------