شناسایی منابع جدید برای عبور از بحران کم آبی اصفهان



اخبار,اخبار اجتماعی,حمیدرضا جانباز

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: در حال حاضر اصفهان یکی از استان‌هایی است که در مرحله بحران کم آبی قرار دارد و برای برون رفت از این شرایط باید مسئولان امر درصدد شناسایی منابع جدید و مجزا آبی باشند.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، حمیدرضا جانباز در جمع مدیران طرح آبرسانی اصفهان با بیان این مطلب افزود: مردم حس کنند که تمام تلاش ها در جهت تامین آب شرب است و این اطمینان به مردم داده شود که تامین آب شرب یکی از اولویت‌های حائز اهمیت است.

 

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تبیین نظام بهره برداری نوین از منابع آبی را در شرایط خشکسالی بسیار موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: در شرایط خشکسالی که چگونگی مدیریت هر قطره آب بسیار مهم قلمداد می‌شود باید نظام بهره برداری نوین و ماندگار از منابع آبی در دستور کار قرارگیرد.

 

جانباز خطاب به مدیران طرح آبرسانی اصفهان بزرگ گفت: هم اکنون که افتخار سقایی را دارید با انگیزه، شاداب و با تدبیر تمام تلاش‌ها را معطوف به ارائه راهکارهای تامین پایدار آب شرب مردم نمائید این در حالیست که من به نیروی انسانی توانمند و تعهد در صنعت آبفا استان اصفهان واقف هستم.

 

وی برداشت بی رویه آب در بالا دست را یکی از معضلات تامین آب شرب در اصفهان دانست و تصریح کرد: برداشت‌های بدون کنترل آب در بالادست یکی از مهمترین معضلات تامین آب شرب در اصفهان است اما با این وجود باید با حفر چاه‌ها و شناسایی منابع جایگزین، کمبود آب طرح را جبران کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------