دیگر نمی‌توانید کرایه اتوبوس را نقدی حساب کنید



کرایه اتوبوس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه دریافت وجه نقد توسط رانندگان در ناوگان اتوبوسرانی اکیداً ممنوع است، گفت: رانندگان به هیچ وجه نباید کرایه اتوبوس را به صورت نقدی دریافت کنند.

به گزارش تسنیم، محمود ترفع با اعلام اینکه دریافت کرایه نقدی توسط رانندگان بخش عمومی - چه در خطوط روزانه و چه در خطوط شبانه تندرو - تحت هر عنوان ممنوع است، افزود: بخش‌های اجرایی، بهره‌برداری و نظارتی شرکت واحد، موظف شدند تا به این موضوع با جدیت ورود کرده و با رانندگان متخلف برخورد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پرداخت کرایه اتوبوس‌های عمومی در ناوگان اتوبوسرانی تهران، صرفاً باید با کارت بلیت صورت گیرد، اظهار کرد: دریافت وجه نقد از سوی راننده به هر دلیل مجاز نیست و حوزه بازرسی شرکت واحد مأمور شده تا به صورت ویژه و به طور شبانه‌روزی بر این موضوع نظارت کرده و با متخلفان برخورد کند.

 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه سیستم بلیت الکترونیک، سال‌هاست در شبکه اتوبوسرانی تهران با موفقیت در حال فعالیت است و تنها روش دریافت کرایه در ناوگان، استفاده از کارت بلیت است، خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست می‌کنیم با توجه به ممنوعیت پرداخت نقدی به رانندگان، برای سوار شدن در اتوبوس از پرداخت وجه نقد تحت‌ هر عنوان خودداری کرده و صرفاً از کارت بلیت استفاده کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------