فردا ۷ دی‌ماه؛ طرح زوج و فرد از درب منازل اصفهانی‌ها اجرا می‌شود



طرح ترافیک در اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، فردا (سه شنبه، ۷ دی‌ماه) طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان از درب منازل اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ‌ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر، اظهار کرد: براساس مصوبه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، با توجه پایداری هوا و تشدید آلایندگی‌ها و همچنین تعطیلی فعالیت آموزش حضوری مدارس در کلیه مقاطع و سطوح آموزشی،  طرح زوج و فرد در کلان شهر اصفهان نیز فردا (سه شنبه،۷ دی‌ماه) از درب منازل اجرا خواهد شد.

 

وی ساعت اجرای طرح را ۶ صبح تا ۲۲ شب اعلام کرد و افزود: در صورت نیاز و اعلام کارگروه طرح زوج و فرد از درب منازل قابل تمدید است.

 

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از تشدید برخورد با خودروهای دودزار و فاقد معاینه فنی در تمامی معابر کلانشهر اصفهان و شهرستان‌های همجوار خبر داد و گفت: این خودروها توسط ماموران و دوربین‌ها در راستای کاهش آلودگی هوا اعمال قانون فک پلاک می‌شوند و باید در کمترین زمان به مراکز معاینه فنی مراجعه و نسبت به رفع نقص خودروی خود اقدام کنند.

 

سرهنگ محمدی همچنین هرگونه فعالیت عمرانی همراه با آلودگی نظیر خاکبرداری و خاکریزی در کلان شهر اصفهان را ممنوع اعلام کرد و گفت: در صورت مشاهده، ماموران از تردد آنها جلوگیری خواهند کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------