شرط تزریق واکسن و تست منفی کرونا برای حضور در مدارس حذف شد



یوسف نوری،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارائه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش از حذف شرط تزریق واکسن و ارائه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس خبر داد و گفت: تأکید ما این است که دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله که تاکنون واکسن کرونا را تزریق نکرده یا دوز دوم واکسن را دریافت نکرده اند با پیامکی که برای آن‌ها ارسال می‌شود نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

 

نوری گفت: آنچه که پیش از این مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرده بود در جلسه ستاد ملی کرونا اصلاح و شرط تزریق واکسن و ارائه آزمایش منفی کرونا برای حضور دانش آموزان در مدارس برداشته شد.

 

نوری بیان کرد: ما تابع ستاد ملی کرونا برای نحوه حضور کودکان و دانش آموزان در مهد‌های کودک و مدارس هستیم و تا امروز تصمیمی در این باره گرفته نشده است و باید دانست آموزش مجازی خیلی موثر نیست بلکه یک روش تکمیلی است و تلاش ما بر این است که با رعایت دستورالعمل ها شرایط را فراهم کنیم تا دانش آموزان بر سر کلاس های درس حاضر باشند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش تهران پیش از این گفته بود که  شرط حضور دانش‌آموزان دبیرستانی در کلاس‌ها و شرکت در امتحانات ارائه کارت واکسیناسیون و یا آزمایش منفی کروناست.

 

به گفته فولادوند مقرر شده بود براساس دستورالعمل  وزارت بهداشت دانش آموزان بالای ۱۲ سال برای شرکت در کلاس‌های حضوری مدارس و همچنین برگزاری امتحانات باید دو دوز واکسن مقابله با کرونا را دریافت کرده باشند یا حداقل ۱۵ روز یکبار آزمایش منفی کرونا ارائه دهند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------