عضو شورای شهر تهران: اعزام مداح رایگان به خانه ها توسط شهرداری یک کج سلیقگی است



ناصر امانی،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
یک عضو شورای شهر تهران در واکنش به خبر اعزام مداح رایگان به خانه‌ها، اظهار کرد: «در جریان این طرح نیستم ولی یک کج سلیقگی بود. بهتر بود از طریق سازمان‌های مردم نهاد همچون خانه مداحان یا سازمان تبلیغات اسلامی مطرح می‌شد.»

ناصر امانی در گفتگو با انتخاب درمورد طرح اعزام رایگان مداح به خانه‌ها که توسط شهرداری مطرح شده است، گفت: «بنده هم در رسانه‌ها دیده‌ام. معاون سازمان فرهنگی شهرداری این خبر را داده و به اعتقاد من موضوع مهمی نیست. یکی از معاونین چنین خبری را داده و شهرداری خیلی درگیر این موضوع نیست. از جزئیاتش اطلاعی ندارم ولی به باور من یک کج سلیقگی بود.»

 

او در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست عزاداری‌ها به خود مردم سپرده شود تا یک سازمان دولتی، عنوان کرد: «قطعا همینطور است. بهتر بود این مسئله مثلا از طریق سازمان تبلیغات یا خانه مداحان که یک سازمان مردم نهاد است و تعداد زیادی از مداحان اهل بیت هم عضوش هستند، اعلام می‌شد نه از طریق یک سازمان رسمی همچون سازمان فرهنگی شهرداری تهران.»

 

امانی ادامه داد: «به اعتقاد من نباید این مسائل را بزرگ کرد چراکه اهمیتی ندارد. این یک کج سلیقگی بود که بهتر بود این کارها به سازمان‌های مردم نهاد سپرده می‌شد. به طور کل فلسفه عزاداری امام حسین (ع) این است که مردمی و خودجوش باشد و تا کنون هم همین بوده است. در مورد مراسم سالگرد سردار سلیمانی هم اصرار این بود که خودجوش و مردمی باشد تا رسمی ولی بعضی اوقات کج سلیقگی می‌شود.»

 

این عضو شورای شهر تهران همچنین در مورد اینکه چه میزان بودجه برای این طرح در نظر گرفته شده است، گفت: «من اطلاعی ندارم؛ باید از آن شخصی که این موضوع را مطرح کرد پرسید اما بحثی برای اختصاص بودجه به این مداحان در شهرداری مطرح نشده است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------