مدارس اصفهان فردا (سه‌شنبه 21 دی) تعطیل است



تعطیلی مدارس اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از تعطیلی واحدهای آموزشی در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش ایسنا، ایرج حشمتی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: با توجه به استمرار شرایط پایداری هوا  در منطقه اصفهان و براساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان، سیزدهمین جلسه کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوا، بعداز ظهر امروز (دوشنبه، ۲۰ دی‌ماه)  در استانداری اصفهان تشکیل شد. در این جلسه پس از ارائه گزارش‌های کارشناسی از سوی دستگاه‌های عضو و بررسی نظرات حاضران، تصمیماتی برای روز سه‌شنبه گرفته شد.

 

وی از تعطیلی فعالیت‌های آموزش حضوری در مقطع تحصیلی ابتدایی، پیش دبستانی و مهدکودک‌ها در کلیه واحدهای آموزشی دولتی و غیردولتی، مدارس استثنایی، مهدکودک‌ها و آموزشگاه‌های زبان علمی آزاد در روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: واحدهای آموزشی در شهرهای اصفهان، سجزی، شاهین شهر، خمینی شهر، دولت آباد، زرین شهر، مبارکه، فولاد شهر، فلاورجان، مهردشت و نجف‌آباد با  پیگیری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تعطیل هستند.

 

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از پایش مضاعف واحدهای صنعتی و خدماتی آلاینده  و اعمال قانون واحدهای آلاینده هوا توسط اداره کل حفاظت محیط زیست استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی خبر داد و افزود: طرح تردد نوبتی زوج یا فرد خودروها از درب منزل از ساعت ۶  تا ۲۲ (۱۰ شب)  و تداوم برخورد با انواع وسایل نقلیه دودزا و فاقد معاینه فنی خودرو در شهر اصفهان از سوی پلیس راهور شهرستان با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان انجام می‌شود.

 

وی به ممنوعیت کامل هر گونه فعالیت واحدهای سنگ شکن و سنگ کوبی پیرامون شهر اصفهان  با پیگیری جدی اداره کل صمت و همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد و افزود: فعالیت‌های ورزشی در فضای باز، پارک‌ها، بوستان‌ها، ایستگاه‌ها و میدان‌های ورزشی با نظارت اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان ممنوع است.

 

دبیر کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان همچنین از توقف عملیات عمرانی همراه با آلودگی هوا و فعالیت‌های معدنی، خاکبرداری  و خاکریزی، سوزاندن ضایعات و هرگونه فعالیتی که منجر به تشدید آلاینده‌ها در مناطق ۱۵ گانه شهری و شهرهای اقماری  اصفهان شود  با نظارت و مدیریت شهرداری‌ها خبر داد.

 

حشمتی به شهروندان اصفهان و سایر شهرها و مراکز پرجمعیت و صنعتی استان توصیه کرد در مصرف گاز طبیعی برای جلوگیری از افزایش آلاینده‌ها صرفه‌جویی کنند و گفت:  گروه‌های آسیب‌پذیر شامل خردسالان، بانوان باردار، سالمندان  و بیماران قلبی عروقی و تنفسی از ترددهای غیر ضروری در فضای باز و معابر پر رفت و آمد خودداری کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------