سازمان حج و زیارت: سفر به سوریه ارزان شد شد



سفر به سوریه،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
رییس سازمان حج و زیارت از کاهش هزینه سفر زیارتی سوریه خبرداد. هزینه سفر پنج‌روزه قبلا از ۹ تا ۱۰ میلیون تومان بود که اینک، سفر هشت میلیون تومانی نیز عرضه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج و زیارت، علی‌رضا رشیدیان در نشست شورای مدیران سازمان حج و زیارت با اشاره به پیش ثبت‌نام بیش از ۴۷۰۰ نفر برای سفر زیارتی سوریه در یک هفته گذشته، اظهار کرد: دست‌اندرکاران ذی‌ربط هرچه سریعتر اقدامات مربوط به هماهنگی و نام‌نویسی این متقاضیان را انجام می‌دهند تا امور اعزام توأم با عزت، کرامت، امنیت و سلامت متقاضیان سفر به سوریه و زیارت حرم حضرت زینب و حضرت رقیه (س) انجام شود.

 

رییس سازمان حج و زیارت با بیان این‌که در مدت راه‌اندازی سفرهای زیارتی سوریه دست‌اندرکاران تلاش خود را برای کاهش هزینه‌ها انجام داده‌اند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت‌گرفته هزینه سفرهای چهار شب به رقم ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سه شب به هفت میلیون و ۹۶۲ هزار تومان کاهش یافته است، ضمن آن‌که بسته سفر هفت‌روزه به سوریه نیز درحال برنامه‌ریزی است.

 

او همچنین در شورای مدیران سازمان حج و زیارت برای برنامه‌ریزی سفرهای سوریه و عتبات عالیات در ماه‌های رجب و شعبان پیشنهادهایی را مطرح کرد و افزود: به‌زودی نام‌نویسی سفرهای نوروزی عتبات عالیات آغاز می‌شود که برنامه‌ریزی‌های لازم در دست انجام است.

 

رشیدیان درباره سفر به عتبات عالیات عراق در ماه رمضان، گفت: تمهیدات و بسته‌های سفری برای اقامت ۱۰ روزه زائران باید مورد توجه قرار گیرد تا زائران ضمن بهره‌مندی از فیوضات ماه رمضان، امکان زیارت عتبات مقدس را داشته باشند و بهره معنوی لازم از این فرصت را کسب کنند.

 

رییس سازمان حج و زیارت همچنین بر ضرورت ارائه خدمات درمانی و پزشکی مناسب به زائران عتبات عالیات تاکید کرد و هماهنگی بیشتر میان دست‌اندرکاران این حوزه را برای ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت خواستار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------