فعالیت مدارس ابتدایی شهرهای قرمز اصفهان غیرحضوری شد



آموزش مجازی مدارس اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان گفت: در حال حاضر شهرهای اصفهان و کاشان در استان اصفهان قرمز هستند که مدارس دوره ابتدایی در این شهرها به‌ صورت غیرحضوری است.

آذرکیوان امیرپور، معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان امروز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت مدارس استان اظهار داشت: در تمام شهرهایی که رنگ‌بندی کرونایی آن‌ها قرمز می‌شود مدارس ابتدایی آن‌ها غیرحضوری می‌شود و غیرحضوری بودن این مدارس تا زمان بهبود شرایط کرونایی ادامه دارد.

 

وی افزود: مدارس متوسطه اول و دوم با توجه ‌به پوشش واکسیناسیونی که برای آن‌ها انجام شده است در روزهای محدودتری در ایام هفته به شیوه حضوری فعال هستند و در این مدارس اگر در کلاسی بیش از ۲ دانش‌آموز علائم کرونا داشته باشند، فعالیت آن کلاس به ‌صورت غیرحضوری می‌شود؛ اما اگر در بیش از یک کلاس در یک مدرسه متوسطه علائم کرونا مشاهده شود فعالیت آن دبیرستان به مدت ۱۰ روز به ‌صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

امیرپور گفت: در حال حاضر شهرهای اصفهان و کاشان در استان اصفهان قرمز هستند که مدارس دوره ابتدایی در این شهرها به‌ صورت غیرحضوری است، اما به دلیل نزدیکی شهرهای آران و بیدگل و نطنز با کاشان مدارس ابتدایی این شهرها هم غیرحضوری است.

 

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌ و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه کلاس‌ها در شهرهای نارنجی حضوری است، تصریح کرد: در حال حاضر مدارس متوسطه به شیوه حضوری اما یک تا دو روز هفته فعال هستند و اگر علائمی در دانش‌آموزان دیده شود به ادارات مربوطه اطلاع‌رسانی می‌شود و مدرسه موردنظر غیرحضوری خواهد شد.

 

امیرپور با تأکید بر اینکه به تمام مدارس اعلام شده است که در صورت مشاهده هر نوع علائم سرماخوردگی کلاس‌ها به شیوه غیرحضوری برگزار شود، خاطرنشان کرد: آمار واکسیناسیون در دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال استان بالای ۹۰ درصد است و ۹ تا ۱۲ سال چون به تازگی آغاز شده، هنوز آماری در دست نیست.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------