ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور (1400/12/29)



ترافیک نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از ترافیک پرحجم و نیمه سنگین در محورهای منتهی به شمال کشور خبر داد.

سرهنگ عین‌الله جهانی در گفت‌وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در چهارمین روز از اجرای طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها اظهارکرد: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی حاکی از آن است که در حال حاضر ترافیک در عمده محورهای منتهی به شمال کشور پرحجم و در مقاطعی نیمه سنگین است، از این رو لازم است رانندگان و مسافران با صبر بیشتری رانندگی کنند و برای طولانی شدن زمان سفر آمادگی داشته باشند.از حرکت خلاف جهت، تجاوز به چپ و تردد از شانه خاکی نیز پرهیز کنند.  

 

وی ادامه داد:‌ بر این اساس ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور چالوس پرحجم و در حد فاصل شهرستانک تا گچسر و محدوده های پل زنگوله و سیاه بیشه نیمه سنگین است. وضعیت مشابهی نیز در در آزادراه تهران - شمال محدوده شهرستانک گزارش شده است.  

 

جهانی با بیان اینکه ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور هراز به خصوص در محدوده مشاء نیز نیمه سنگین است، گفت: در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت در هر دو مسیر نیز گرچه افزایش حجم ترافیک را شاهد هستیم اما تردد به آرامی و بدون مشکل و گره خاصی در حال انجام است.  

 

به گفته معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور ترافیک در آزادراه کرج – قزوین و محدوده های هشتگرد و کاسپین نیز نیمه سنگین گزارش شده است. در دیگر محورهای مواصلاتی کشور نیز با وجود افزایش حجم تردد، گره و مشکل ترافیکی خاصی گزارش نشده است. 

 

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌گزارش‌ها حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران و گیلان است البته شامل محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه نمی‌شود. با این وجود لازم است که رانندگان در شرایط بارندگی سرعت مطمئنه را رعایت کنند و حتما با فاصله طولی مناسب شرایط بارندگی به مسیر خود ادامه دهند. 

 

جهانی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از آغاز سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و بر اساس اطلاعاتی که از وضعیت جوی و ترافیک مسیر خود دریافت می‌کنند، برای سفر برنامه‌ریزی کنند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------