مدارس کدام شهرها فردا (22 فروردین 1401) تعطیل است؟



تعطیلی لرستان به دلیل آلودگی هوا،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان از تعطیلی پنج شهر استان بر اثر آلودگی هوا خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی پازوکی با اشاره به شرایط بحرانی و بسیار ناسالم آلودگی هوا در استان، اظهار کرد: با توجه به تداوم شرایط کنونی جوی، فردا در مناطقی از جمله کوهدشت، رومشکان، پلدختر، دورود و بروجرد تمامی مقاطع آموزشی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی فعال خواهند بود.

 

وی ادامه داد: همچنین در این پنج شهر تمامی نهادهای دولتی و غیردولتی به جز دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی و انتظامی تعطیل هستند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استان خاطرنشان کرد: همچنین در دیگر شهرستان‌های استان مراکز آموزشی مقاطع پیش دبستانی، دبستانی و راهنمایی به صورت غیرحضوری و مجازی فعالیت خواهند داشت.

 

 وی با اشاره به قوانین هوای پاک و شرایط جوی نامناسب در لرستان افزود: توصیه می‌شود افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و خاص، قلبی، ریوی و همچنین سالخوردگان در خانه بمانند و ورزشکاران نیز از انجام هرگونه فعالیت در فضای باز خودداری کنند.

 

پازوکی بیان کرد: همچنین مراکز درمانی باید آمادگی لازم برای خدمات دهی به افراد آسیب‌پذیر در این شرایط جدید را داشته باشند.

 

وی افزود: هلال احمر نیز با آمادگی کامل به منظور ایجاد پایگاه سلامت در مناطق استان اقدام کند.

 

 ***

 

کلیه مدارس مشهد فردا تعطیل است

بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی، با توجه به استمرار و شدت آلودگی هوا، کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی و کلیه مدارس نواحی هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه فردا دوشنبه ۲۲ فروردین ماه در دو نوبت "صبح" و  "عصر" تعطیل است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------