اعتراض والدین نسبت به بازگشایی مدارس؛ خطر در کمین دانش‌آموزان



اعتراض والدین نسبت به بازگشایی مدارس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
بازگشایی مدارس پس از گذشت دوسال همراه با اعتراض تعداد کثیری از والدین همراه بوده نگرانی آن‌ها را در خصوص سلامت فرزندانشان چندین برابر کرده است.

به گزارش باریش نیوز، نگرانی از افت تحصیلی دانش‌آموزان و ترک تحصیل‌های گسترده در آموزش مجازی مسئولان را وا داشت که بعد از گذشت دوسال پیشنهاد بازگشایی مدارس را به تصویب رسانند.

 

باتوجه به اینکه متولیان امر اعلام می‌کنند عدم فاصله‌گذاری اجتماعی صرفاً به دلیل واکسینه شدن دانش آموزان است اما تأکید بر این است که تمامی دانش‌آموزان حتماً از ماسک استفاده کنند؛ این درحالی است که برخی از دانش آموزان دوره واکسیناسیون خود را به اتمام نرسانده و حضور آنان در مدارس موجب انتقال ویروس کرونا خواهد بود.

 

والدین طی تماس با این پایگاه خبری از آغاز تدریس حضوری در مدارس و حاضر شدن دانش آموزان در کلاس‌های درسی بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و متناسب نبودن فضای کلاس‌ها با تعداد دانش‌آموزان اظهار نگرانی کرده و می‌گویند کرونا هنوز ریشه کن نشده و سلامت فرزندانشان در گرو تصمیمات اصولی مسئولین می‌باشد.

 

سخن آخر اینکه انتظار می‌رود متولیان امر سلامت جان دانش آموزان را در اولویت قرار داده و در صورت تصمیم بر تداوم بازگشایی‌ها بر اجرای تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کامل داشته باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------