پس از پلنگ قائمشهر؛ یک خرس قهوه‌ای بر اثر ضرب و جرح در اردبیل تلف شد



خرس،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سرپرست حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک قلاده خرس قهوه ای با حمله به یک قربان افتخاری در۴۲ کیلومتری از مرز مناطق حفاظت شده واقع در تنگ الگن شهرستان کهگیلویه از ناحیه دست وی را مصدوم کرد.

به گزارش فارس، ساعتی پیش یک قلاده خرس در تنگ الگن شهرستان کهگیلویه با حمله به یک جوان طبیعت دوست به وی از ناحیه هر دو دست آسیب رساند.

 

اسلام جاودان خرد سرپرست حفاظت محیط زیست استان در این خصوص گفت : سعید انصاریان طبیعت دوست اهل شهرستان کهگیلویه، با کمک مردم آن شهرستان بخشی از مناطق آزاد تنگ الگن بخش چاروسا در شهرستان کهگیلویه را با کمک ۳ جوان دیگر بصورت خودجوش حفاظت و قرق بانی می‌کرد.

 

جاودان خرد تصریح کرد : ساعتی پیش که یکی از آن ۳ جوان در قرق خودجوش مشغول گشت زنی و کنترل بود، مورد حمله یک قلاده خرس قهوه ای قرار می گیرد.

 

سرپرست حفاظت محیط زیست استان تصریح کرد : براثر این حمله جوان طبیعت دوست از ناحیه هر دو دست دچار آسیب شده و برای مداوا  به درمانگاه قلعه ریسی اعزام و سپس به بیمارستان امام خمینی دهدشت منتقل شد.

 

جاودان خرد با اشاره به اینکه گزارش ها حاکی از آن است که احتمالا خرس  نیز دچار آسیب شده افزود:برای صحت و سقم گزارش هم اکنون تیمی از محیط زیست و دامپزشکی شهرستان کهگیلویه  در حال اعزام به مکان و محل حادثه هستند.

 

وی گفت : محل وقوع حادثه تا مرز منطقه حفاظت شده  نزدیک به ۴۲ کیلومتر فاصله وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------