تجمع کارکنان بهزیستی شهر تهران در مقابل مجلس (5 اردیبهشت 1401)



تجمع کارکنان بهزیستی شهر تهران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
جمعی از کارکنان بهزیستی شهر تهران با تاکید بر عدم وجود عدالت در پرداخت های درون سازمانی بین نیروهای بهزیستی شهر تهران و پرسنل سازمان بهزیستی کشور، صبح امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار برخورداری از حقوق، مزایا و رفاهیات برابر با کارکنان بهزیستی کشور شدند.

به گزارش رکنا، صبح امروز جمعی از کارکنان اداره بهزیستی تهران در اعتراض به تبعیض در دریافتی های خود نسبت به پرسنل سازمان بهزیستی کشور، در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. آنها معتقدند که در سال های اخیر تبعیض درون سازمانی میان پرداختی ها به کارکنان سازمان بهزیستی کشور و پرسنل بهزیستی شهر تهران وجود داشته است.

 

تجمع کنندگان خواستار دریافت حقوق و رفاهیات برابر با کارکنان سازمان بهزیستی کشور شدند. آنها در این تجمع پرینت هایی از فیش حقوقی خود و پرسنل سازمان بهزیستی کشور را در دست گرفتند و تاکید داشتند در سال گذشته کارکنان هم سطح سازمان بهزیستی به طور متوسط بیش از 2 برابر کارکنان بهزیستی شهر تهران دریافتی داشتند.

 

یکی از مهمترین اعتراضات کارکنان اداره بهزیستی شهر تهران در این تجمع، پرداخت رفاهیات چندین برابری در ماه اسفند به کارکنان سازمان بهزیستی کشور بود؛ به نحوی که آنها مدعی شدند برخی کارشناسان سازمان بهزیستی کشور در ماه اسفند بیش از 20 میلیون تومان به عنوان رفاهیات دریافت کردند، اما رفاهیات آنها در حدود یک میلیون تومان بوده است.

 

کارکنان بهزیستی شهر تهران در این تجمع از رئیس جمهور و نمایندگان مجلس درخواست حمایت کردند. آنها همچنین از علی محمد قادری، رئیس سازمان بهزیستی کشور خواستند نسبت به تبعیض موجود در پرداختی بین پرسنل بهزیستی شهر تهران و سازمان بهزیستی پاسخگو باشد. البته تجمع کنندگان تاکید کردند این مساله صرفا مربوط به دوره جدید مدیریت سازمان بهزیستی کشور نیست و ریشه مشکل به مدیریت های قبلی بازمی‌گردد.

 

کارکنان بهزیستی شهر تهران همچنین در این تجمع نسبت به تبعیض در نوع قرارداد بین خود و پرسنل بهزیستی کشور اعتراض کردند. آنها تاکید داشتند که پرسنل بهزیستی شهر تهران عمدتا بیشتر از نیروهای بهزیستی کشور با آسیب های اجتماعی مواجه می شوند، اما به دلیل نوع قرارداد متفاوت، حقوق پرسنل هم سطح بهزیستی کشور از دریافتی نیروهای بهزیستی شهر تهران به شکل محسوسی بیشتر است.

 

«تبعیض نه، عدالت آری»، «رفاهیات برابر حق مسلم ماست»، «حقوق بالای خط فقر حق من است» و «مسئولین بهزیستی، پاسخگو، پاسخگو» از جمله شعارهای کارکنان بهزیستی شهر تهران در تجمع امروز بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------