فرونشست اصفهان، مدل‌سازی می‌شود



نشست زمین در اصفهان،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان از آغاز طرح بررسی و مدل‌سازی فرونشست این کلان‌شهر خبر داد و گفت: فرونشست زمین موضوعی جدی برای شهر اصفهان است، زیرا نشانه‌های آن در سطح شهر نمایان شده است.

به گزارش ایمنا، مهدی آصالح در حاشیه برگزاری کارگروه «همسوسازی اقدامات و فعالیت‌ها و ارائه راهکارهای کنترل فرونشست زمین در کلان‌شهر اصفهان»، اظهار کرد: بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلان‌شهر اصفهان در سال‌جاری در شهرداری اصفهان انجام خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه پروژه بررسی و مدل‌سازی فرونشست کلان شهر اصفهان با هدف بررسی علل فرونشست و ارائه راهکارهای عملیاتی به منظور ممانعت از این اتفاق تعریف شده است، اضافه کرد: فرونشست زمین موضوعی جدی برای شهر اصفهان است، زیرا نشانه‌های آن در سطح شهر نمایان شده است.

 

مدیرکل برنامه‌ریزی و بودجه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مطالعه پیرامون فرونشست توسط یک تیم مجرب پژوهشی و با همکاری سایر ذی‌نفعان شهری همچون شرکت آب منطقه‌ای، سازمان میراث فرهنگی و سازمان زمین‌شناسی تا پایان سال‌جاری اجرا خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: کارگروه فرونشست کلان‌شهر اصفهان با مشارکت ذی‌نفعان شهری، به‌منظور تبادل نظر و بررسی روند اجرا و نظارت بر فرآیندهای عملیاتی این مطالعه و با محوریت معاونت برنامه‌ریزی شهرداری اصفهان به صورت مستمر در طول سال برگزار می‌شود که نتایج حاصل از این پژوهش قابلیت به اشتراک‌گذاری برای تمام ذی‌نفعان شهری و بهره‌برداری توسط آنها را خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------