ادامه اختلال در دستگاه های خرید بلیت مترو



شهرداری تهران،اخبار اجتماعی،خبرهای اجتماعی
سخنگوی شهرداری تهران گفت که سامانه تهران من در دست به روزرسانی است و مشکلی در این سایت وجود ندارد.

به گزارش رکنا، طبق اعلام معاونت و سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ​، از دوشنبه ۱۶ خرداد ماه لغایت چهارشنبه ۱۸ خردادماه ۱۴۰۱، شهروندانی که قصد تردد در محدوده طرح ترافیک را دارند، نیاز و الزامی به رزرو روزانه تردد در سامانه تهران من ندارند.

 

 عبدالمطهر محمدخانی ، سخنگوی شهرداری تهران در گفت و گو با رکنا با اشاره به اینکه سامانه تهران من ، در اختیار سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران ( فاوا ) است و تیم کارشناسان، در حال بروز رسانی این سایت هستند، گفت: «قبلا فرایند خرید و رزرو طرح ترافیک  به گونه ای بود که افراد باید از روز قبل در سامانه طرح را خریداری می کردند؛ اما در سه روز آینده می توانند  بدون انجام این کار وارد محدوده طرح ترافیک شوند.»

 

وی افزود: «طی این سه روز، جریمه برای رانندگان ثبت نمی شود و سپس رانندگان می توانند از طریق سایت تهران من، هزینه ورود به طرح ترافیک را پرداخت کنند. با این تفاسیر، طرح ترافیک لغو نشده است و فرایند پرداخت بعدا توسط رانندگان انجام می شود.»

 

اختلال در دستگاه های خرید بلیت مترو مشخص نیست

از سویی دیگر، سه روزی می شود که دستگاه های شارژ کارت مترو دچار اختلال شده است. همچنین سامانه مترو به نشانی https://metro.tehran.ir/ نیز از دسترس خارج شده است. محمدخانی در خصوص این اختلال گفت: «این اختلال باید پیگیری شود.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------