اهمیت نصب ردیاب خودرو در عید نوروز



ردیاب خودرو,نصب ردیاب خودرو,ردیاب ماشین

نصب ردیاب خودرو


یکی از سرمایه های مالی خانواده های ایرانی خودرو است که تقریبا همه خانواده ها حداقل یک خودرو شخصی دارند. با توجه به افزایش تصاعدی قیمت خودرو  در ایران٬ آمار سرقت در حوزه خودرو نیز در حال افزایش است.


برای حفظ امنیت این سرمایه ی محبوب و جلوگیری از سرقت آن باید تمهیداتی اعمال شود که به یکباره تمام سرمایه تان را از دست رفته نبینید.


در ایام عید نوروز بیشتر خانواده ها با خودرو شخصی به نقاط مختلف ایران عزیز سفر میکنند و موضوع حفاظت از خودرو را نادیده میگیرند در صورتی که سارقان حرفه ای ٬ با شناسایی پلاک های شهرهای مختلف ایران ٬ به دنبال فرصتی برای سرقت خودرو افرادی هستند که در آن شهر سکونت ندارند. و به زبان ساده تر سارقان به دنبال خودرو افرادی هستند که در مسافرت هستند و به امنیت خودرو کمتر توجه دارند.


بسیاری از افراد با نصب دزدگیرها دغدغه ی امنیت را از ذهن شان خارج میکنند در صورتی که سارقان حرفه ای با شناسایی خودرو و افراد آن در فرصتی کوتاه میتوانند کل سیستم دزدگیر را از کار بیندازند و در کمتر از چند ثانیه تمام سرمایه افراد را سرقت کنند.
 
اما راهکار چیست و چگونه  در سفرها به ویژه ایام نوروز دغدغه امنیت خودرو را نداشته باشیم؟
نصب ردیاب خودرو  باکیفیت بالا و قیمت مناسب پیشنهادی شگف  انگیز برای امنیت ٬ کنترل و نظارت بر خودرو می باشد که به هیچ عنوان سارقان نمیتوانند سیستم پیشرفته ردیاب را خنثی کنند و سرمایه ی افراد را سرقت کنند.


ردیاب خودرو چیست؟
دستگاهی کوچک تر از دزدگیرهای معمولی اما با بی نهایت امکانات بیشتر. ردیاب خودرو کمک می کند به صورت حرفه ای از موقعیت دقیق خودرو اطلاع پیدا کنید یا کمک میکند موقعیت خودرو را ردیابی کنید.


محل نصب ردیاب خودرو جای ثابتی نمی باشد و به همین دلیل سارقین به هیچ عنوان نمیتوانند محل آن را حدس بزنند. آنقدر کوچک است که به آسانی قابلیت جاسازی دارد بدون آنکه کسی بتواند محل آن را پیدا کند.


اما ردیاب خودرو چطور کار می کند؟
سیمکارت و جی پی اس دو تکنولوژی پیشرفته ای هستند که در ردیاب وجود دارد. ابتدا ردیاب به کمک جی پی اس طول و عرض جغرافیایی خودرو را دقیق به دست می آورد سپس این اطلاعات ارزشمند به کمک سیمکارت برای مالک تعریف شده ارسال (پیامک) می شود. 


امکانات جانبی ردیاب خودرو
وظیفه اصلی ردیاب بدون شک ردیابی خودرو یا وسیله نقلیه است. حتی اگر خودرو سرقت شده باشد بدون محدودیت جغرافیایی و زمانی به آسانی و در زمانی کوتاه محل خودرو را میتوانید پیدا کنید در صورتی که دزدگیرها این قابلیت را ندارند.


۱- امکان شنود صدای داخل خودرو

۲- باز و بستن درب خودرو
۳- خاموش کردن خودرو با موبایل  و ...


ردیاب خودرو چه هشدارهایی می دهد؟
۱- حرکت خودرو ۲-روشن و خاموش شدن خودرو ۳-باز و بستن درب ها ۴-تصادف خودرو ۵-هشدار در زمان سرعت غیر مجاز ۶-قطع شدن ارتباط ردیاب با خودرو ۷-ورود به منطقه ی خاص تعریف شده و ...


آیا ردیاب خودرو علاوه بر امنیت واقعی کنترلی حرفه ای برای مالک خودرو ایجاد نمیکند؟
علاقه‌مندان به دنیای ردیاب ها برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین ردیاب خودرو یا خرید بهترین ردیاب موتورسیکلت و ... می‌توانند به وب‌سایت گروه پیام جی پی اس مراجعه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024