مشاغل اینترنتی چیست؟ مشاغل اینترنتی پردرآمد



پردرآمدترین مشاغل اینترنتی در ایران, مشاغل اینترنتی مجاز, آشنایی با مشاغل اینترنتی

کسب و کار اینترنتی فرصتی پولساز برای مشاغل خانگی است

 

انواع مشاغل اینترنتی پولساز و آسان

راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی یکی از مشاغل پرطرفدار در عصر حاضر است. درحقیقت این قبیل فعالیت ها نیاز به سرمایه ی اولیه ی هنگفتی ندارند و کاربران به راحتی می توانند از طریق اشتراک گذاری مهارت های خود در اینترنت درآمد زایی کنند. 

مشاغل اینترنتی چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی در جوامع انسانی، اینترنت به خزانه ای پول ساز مبدل شد. درحقیقت به مجموع فعالیت هایی که در فضای مجازی به منظور کسب درآمد و ارائه ی خدمات به شکل آنلاین صورت می گیرد، شغل اینترنتی می گویند.

کسب و کار اینترنتی در نوبه ی خود فرصتی پولساز برای کسانی است که خواستار راه اندازی کسب و کار اینترنتی هستند. در طی یک شغل اینترنتی نیازی به خارج شدن از منزل نمی باشد و کاربر می تواند در منزل کسب درآمد کند.

 

روند کسب و کار اینترنتی نیازمند زمان است و رسیدن به درآمد های میلیونی صبر و انگیزه ی مقاوم و بالایی را خواستار است. 

یکی از مولفه های اصلی برای موفق بودن در زمینه ی کسب و کار اینترنتی، زمان است. درواقع در هر کسب و کاری طرفداران بسیار زیادی وجود دارند، اما موفقیت در این زمینه امری اکتسابی است که از نظم و برنامه ریزی به وجود می آید.

 

پس از گسترش ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های تردد، رونق مشاغل اینترنتی به طرز چشمگیری بالا گرفت. به گونه ای که کسب و کار های سنتی نیز به سمت مشاغل اینترنتی تمایل یافتند.

 

آشنایی با مشاغل اینترنتی, معرفی مشاغل اینترنتی, مزیت های مشاغل اینترنتی

کرونا سرعت روند ایجاد کسب و کار های اینترنتی را افزایش داد

 

مزیت های مشاغل اینترنتی

آغاز طیف کسب و کار اینترنتی همانند سایر فعالیت ها دارای مزایا و معایب گسترده ای است.

یکی از مزایای درخور توجه در خصوص مشاغل اینترنتی، عدم نیاز به سرمایه ی هنگفت در آغاز فعالیت است. اولین وسیله ی مورد نیاز برای آغاز فعالیت اینترنتی، گوشی اندروید ، برخورداری از اینترنت و تهیه سایت است. این درحالی است که سرمایه ی اولیه برای کسب و کار های سنتی معادل نرخ های میلیونی می باشد.

به عبارتی دیگر برای بازگشایی کسب و کار سنتی خرید لوازم داخل مغازه و اجاره یا خرید مکان برای فروش به سرمایه فراوان نیاز دارد.

 

از دیگر مزایای مشاغل اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• عدم محدودیت سنی

• عدم محدودیت مکانی و جغرافیایی

• عدم تمایز جنسیتی

• برخورداری از استقلال کامل در کسب و کار

• اجرا کردن ایده های ذهنی

• ارتباط با مشتریان در اقصی نقاط جهان

• انتخاب زمان دلخواه برای انجام درآمدزایی

 

معایب مشاغل اینترنتی

• وجود کلاهبرداران اینترنتی

• اتلاف بسیار زیاد زمان

• هزینه های گزاف اینترنت

• وجود رقبای فراوان

 

معرفی مشاغل اینترنتی, مزیت های مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی

نمایندگی فروش از مشاغل پردرآمد اینترنتی است

 

مشاغل اینترنتی پردرآمد

• ساخت طراحی وب یا سایت از طریق سایت ساز ها و "CMS" رایگان

• طراحی قالب و پلاگین برای سایت های ورد پرسی و انتشار آن در بازار اینترنتی جهانی

• مشاوره آنلاین

• نوشتن محتوای تبلیغاتی

• نماینده ی فروش 

• برگزاری دوره های آنلاین آموزشی برپایه تخصص

• ثبت اطلاعات در خصوص وب سایت شرکت ها

• ویرایش حرفه ای ویدئو

• خرید و فروش وب سایت

• کسب درآمد از یوتیوب 

• مشاوره در زمینه سئو، بازاریابی و فروش محصولات کوچک

• عرضه ی محصولات هنر دستی

• فروشنده ی دامنه اینترنتی

• عکاسی آنلاین

• نمونه خوانی یا ویراستاری برای نویسندگان مجازی

• طراحی ابزار و وسایل با پلتفرم های آنلاین

• تولید محتوا و وبلاگ نویسی

• سرمایه گذاری در بورس

• حسابداری

• ارز های دیجیتال

• فروش فالور و لایک در اینستاگرام

• ضبط پادکست یا تولید فایل های صوتی

 

پردرآمدترین مشاغل اینترنتی در دنیای کنونی

1. آموزش آنلاین

با گسترش اینترنت مفهوم مرزهای جغرافیایی بی معنا شد. به عبارتی دیگر کاربران اینترنتی می توانند از اقصی نقاط جهان با هم در ارتباط باشند.

در گذشته حضور در کلاس هایی که در یک شهر دیگر وجود داشت یا از محل زندگی افراد دور بود، میسر نبود. اما امروزه با آموزش های آنلاین امکان شرکت در کلاس هایی با مقطع بالا در کنار بهترین مربیان و استادان دنیا فراهم شده است.

 

شما می توانید دروس کنکور، زبان های مختلف، آشپزی، راه های کسب ثروت و... را به صورت آنلاین آموزش دهید.

علاوه براین در صورتی که از مهارت و دانش لازم در زمینه ی تناسب اندام برخوردار باشید، می توانید در ابتدای فعالیت به صورت پاره وقت و آنلاین مشغول فعالیت شوید. 

 

2. ساخت اپلیکیشن

شما با یک جست و جوی ساده متوجه می شوید، چه نوع اپلیکیشن هایی مورد توجه کاربران قرار می گیرد. دو نوع روش برای درآمد زایی از طریق تولید اپلیکیشن وجود دارد:

اولین مسیر توسعه ی اپلیکیشن توسط سازنده ی آن است. مسلما روند بسط و گسترش اپلیکیشن در دنیای مجازی نیازمند زمان بسیاری می باشد. بااین حال سازنده ی اپ می تواند برای توسعه ی نرم افزار از قابلیت بوت استرپ بهره بگیرد و مالکیت جامعی بر روی محصول ساخته شده داشته باشد.

 

بوت استرپ متشکل از ابزار های رایگانی است که در خصوص ایجاد، سازماندهی و گسترش صفحات و نرم افزار های تحت وب مورد استفاده قرار می گیرد.

دومین روش راه اندازی استارتاپ است. فرایند استارتاپ با چالش های متعددی رو به رو می باشد. در این روش با مطرح کردن ایده ای، اپلیکیشن را تولید می کنید.

 

دشوار ترین مرحله در استارتاپ، خلق ایده است. برای موفق شدن در استارتاپ باید نیاز کنونی کاربران را در نظر بگیرید. پس از انتخاب ایده، می بایست آن را اعتبار سنجی کنید و از بابت حمایت مخاطبان مطمئن شوید.

پس از اتمام کار در شرایطی که تمام مراحل را به درستی طی کرده باشید، می توانید اپلیکیشن خود را در اپ های گوگل پلی، بازار و ... قرار دهید.

درآمد زایی از طریق استارتاپ زمانی صورت می گیرد که کاربران، اپلیکیشن ساخته شده توسط شما را دانلود کنند.

 

معرفی مشاغل اینترنتی, مزیت های مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی

شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای شکل گیری کسب و کارهای آنلاین است

 

3. راه اندازی آنلاین شاپ یا فروشگاه مجازی

آنلاین شاپ قدیمی ترین طریقه برای درآمدزایی در دنیای مجازی است. در این قبیل مشاغل محصولات ارزان قیمت و با کیفیت را از عمده فروشی ها یا تولیدی ها خریداری می کنید و در بسته بندی های متنوع با قیمت بالاتری به فروش می رسانید.

 

از جمله محصولاتی که به صورت فیزیکی در آنلاین شاپ ها عرضه می شوند می توان به لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، دست سازه های سنتی، تابلوهای نقاشی، انواع هنر های دستی، کیف، کفش، لوازم موبایل و... اشاره کرد.

 

علاوه براین شما می توانید وب سایتی را تهیه کنید و محصول شرکتی دیگر را به فروش برسانید. در صورتی که موفق شوید محصول باارزشی را که کاربران طالب آن هستند تهیه کنید یا حتی کاربران را برای خرید هدایت کنید، موفق به دریافت درصد سودی از هر فروش می شوید. به این فرایند همکاری در فروش گفته می شود.

 

4. تبلیغات اینستاگرامی

سازنده ی اینستاگرام فردی به نام کوین سیستروم است. کوین با هدف ایجاد شبکه اجتماعی برای انتشار عکس ها، ویدئو ها و پیام رسانی اقدام به ساخت اینستاگرام کرد. اما پس از سال های متمادی این اپ به روشی برای کسب درآمد برای کاربران تبدیل شد.

امروزه کاربرانی مشهور در شبکه اجتماعی اینستاگرام با عنوان بلاگر یا اینفلوئنسری فعالیت می کنند. بلاگر ها به واسطه ی تبلیغات درآمد زایی می کنند. مسلما میزان کسب و کار اینترنتی با تبلیغات به تعداد بازدید کنندگان بستگی دارد.

 

درحقیقت پایه و اساس درآمد افراد اینفلوئنسری ها، تبلیغات است. بعضی شرکت ها اسپانسر استوری و پست های افراد مشهور در فضای مجازی می شوند و بابت هر فعالیت آن ها هزینه ای را متحمل می شوند. 

اینفلوئنسرها افراد محبوب و تاثیر گذاری هستند که بخشی از زندگی روزه مره ی خود را برای فالور های خود به اشتراک می گذارند. آن ها بازتابی از زندگی حقیقی خود را بیان می کنند و خود را همان گونه که هستند معرفی می سازند. 

 

در اکثر مواقع درآمد زایی به دو روش محتوای سرگرمی و آموزشی رخ می دهد. لازم به ذکر است برای موفقیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام به دلیل وجود رقبای بسیار زیاد می بایست خلاقانه رفتار کنید و زمان زیادی را برای تولید محتوای پست ها در نظر بگیرید.

 

 مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی پردرآمد, اسامی مشاغل اینترنتی

بلاگرها و اینفلوئنسرها از طریق تبلیغات میتوانند درآمد اینترنتی داشته باشند

 

5. تولید محصولات آموزشی

برخی گمان می کنند برای راه اندازی مشاغل اینترنتی وجود محصولات فیزیکی امری ضروری است در حالی که می توان برای ساخت و تولید محصولات آموزشی و دانلودی در اینترنت اقدام کرد.

کاربران اینترنت می توانند مهارت و تخصص های خود را در قالب فایل های آموزش تهیه کنند و در داخل فروشگاه های آنلاین به اشتراک بگذارند.

 

مهارت هایی که می توانید در تولید محصولات آموزشی به کار ببرید شامل آموزش بدنسازی، قانون جذب، زبان انگلیسی، آموزش کار با نرم افزار های گرافیکی و هنری، روانشناسی، تکنیک های سریع تست زنی در خصوص کنکور، دیجیتال مارکتینگ، فروش و بازاریابی می شود.

 

با این همه در شرایطی که عاری از هرگونه تخصص بودید می توانید در دوره های آموزشی شرکت کنید و شروع به یادگیری کنید. سپس مهارت های آموزش دیده را در قالب اینترنت به فروش برسانید. این ایده یکی از پول ساز ترین روش برای درامدزایی به صورت آنلاین می باشد.

 

 مزیت های مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی پردرآمد

فروش پکیج های آموزشی در اینترنت راه مناسبی برای درامد آنلاین است

 

6. تولید محتوای تبلیغاتی

اکثر کمپانی ها و شرکت های تولید کننده برای به فروش رساندن تولیدات خود خواستار تهیه محتوای تبلیغاتی می شوند. این قبیل محتوانویسی درآمد بسیار بالایی دارد زیرا تنها افراد کمی در این خصوص مهارت دارند.

به عبارتی دیگر یکی از اصلی ترین عوامل فروش یک وب سایت، تبلیغ نویسی صفحه محصولات است. عامل اصلی فروش گسترده ی شبکه های اجتماعی طراحی اصولی و حرفه ای می باشد. 

 

میزان درآمد در طراحی و تولید محتوای تبلیغاتی به میزان تخصص و مهارت فرد بستگی دارد. بی شک هر چقدر از مهارت بالاتری برخوردار باشید و تبلیغ نویسی صفحات را حرفه ای تر انجام دهید، میزان درآمد شما بیستر می گردد.

برای تبدیل شدن به یک نویسنده و طراح محتوای تبلیغاتی نیازمند فراگیری اصول تبلیغ نویسی هستید. البته تنها یادگیری مطالب کافی نمی باشد و می بایست در جهت تقویت این مهارت تلاش کنید.

 

در این صورت پرطرفدارترین و اصلی ترین مشتریان شما، بازاریابی پورسانتی و بازاریابی اطلاعات محصول خواهند بود. این قبیل بازار یاب ها به دنبال راهکارهایی برای افزایش نرخ ثبت نام، کلیک و تبدیل وب سایت هایشان هستند لذا می تواند ما به ازای تهیه ی مطالب تبلیغاتی هزینه های بالایی را دریافت کنید. 

 

7. کسب درآمد از یوتیوب

پردرآمد ترین شغل اینترنتی دنیا، کسب درآمد از یوتیوب است. برای این منظور در ابتدا می بایست ویدئویی تبلیغاتی تولید کنید، سپس داخل یوتیوب قرار دهید و از طریق « google Adsense» کسب درآمد کنید.

ایده های متعددی برای ساخت ویدئو وجود دارند. برای نمونه می توان به تولید ویدئو با استفاده از موسیقی های پرطرفدار و مسائل آموزشی اشاره کرد.

 

در واقع با هربار کلیک بازید کننده بر روی تبلیغ، مبلغ پولی عاید تولید کننده می گردد. در راستای آغاز کسب و کار اینترنتی در یوتیوب می بایست در ابتدا در داخل وب سایت یوتیوب ثبت نام کنید، سپس فیلم هایی که تصور می کنید محبوب مردم است را داخل یوتیوب به اشتراک بگذارید.

 

خدمات افراد در جهت کسب درآمد از یوتیوب شامل موارد زیر است:

• راهنمایی درباره ی تولید محتوا

• ارائه مشاوره رایگان برای راه اندازی کانال یوتیوب

• اشتراک گذاری تبلیغات در یوتیوب و کسب درآمد های دلاری

 

اسامی مشاغل اینترنتی, لیست مشاغل اینترنتی, بهترین مشاغل اینترنتی

یوتیوب راه مناسبی برای داشتن درآمد دلاری است

 

8. گرافیست

بسیاری از شرکت ها و کمپانی ها مسائل مربوط به طراحی را برون سپاری می کنند. برون سپاری به این معنی است که خارج از سازمان فردی یا گروهی مشغول انجام فعالیت های طراحی باشند. اگر شما جزو کسانی هستید که مهارت کار با ایلاستریتور، فتوشاپ و نرم افزار های طراحی را دارید، می توانید پروژه هایی را در این زمینه دریافت کنید و به درآمد زایی بپردازید. 

 

گرافیست ها طرح مورد نظر سازمان ها را طراحی می کنند، سپس در داخل دستکاپ بارگذاری می کنند و نوعی نسخه دیجیتالی را تهیه می کنند. این فرایند موجب تحصیل درآمد می گردد.

برای دریافت پروژه های گرافیکی می توانید از طریق سایت های فریلنسری اقدام کنید.

 

اهمیت مهارت در شکل گیری مشاغل اینترنتی

 

مزیت های مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی, مشاغل اینترنتی پردرآمد

به طور کلی با فعالیت خلاقانه در حوزه مشاغل اینترنتی می توان درآمد آنلاین داشته باشیم

 

با مطالعه ی مقاله فوق نتیجه می گیریم راه اندازی کسب و کار اینترنتی در نخستین گام به یک مهارت نیاز دارد. 

به طور کلی هر فردی در یک حرفه ی مخصوصی نسبت به سایر حرفه ها مهارت بیشتری دارد. فرقی نمی کند این حرفه آشپزی یا هنرهای دستی باشد، در هر صورت با فعالیت خلاقانه می توانید تخصص مورد نظر خود را در شبکه های اجتماعی عنوان کنید و فعالیت اینترنتی خود را آغاز کنید.

 

گردآوری : بخش کامپیوتر و اینترنت بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های کامپیوتر و اینترنت(گرافیک، موبایل و کامپیوتر جیبی، اختراعات جدید، ترفندها و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------