چهارباغ تا پایان مرداد پیاده‌راه می‌شود



اخبار,اخبار اجتماعی,چهارباغ

شهردار اصفهان گفت: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان که شهریورماه در اصفهان برگزار می شود، بخش زیادی از پیاده راه سازی چهارباغ انجام و فضای خوبی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش ایسنا، قدرت الله نوروزی اظهارکرد: در آینده‌ای نزدیک کلنگ احداث پروژه پل شهید اردستانی واقع در اتوبان فرودگاه به زمین می‌خورد تا با احداث آن گره ترافیکی شمال شرق شهر اصفهان باز شود.

وی افزود: به زودی فاز سوم خط اول قطار شهری که در اسفندماه سال گذشته با تلاش شبانه روزی نیروهای قطار شهری به پایان رسید و به صورت موقت مورد بهره‌برداری قرار گرفت، با حضور یکی از مقامات ارشد کشوری به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

شهردار اصفهان ادامه داد: عملیات عمرانی خط دوم قطار شهری اصفهان حدفاصل زینبیه تا خمینی شهر آغاز شده و تاکنون روند انجام فعالیت‌ها خوب بوده است.

نوروزی با اشاره به پیشرفت پروژه های عمرانی شهر اظهارکرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر که می‌تواند تاثیر زیادی در بخش گردشگری و سپری کردن اوقات فراغت شهروندان داشته باشد، «پیاده راه سازی چهارباغ عباسی» است.

وی ابراز امیدواری کرد: تا قبل از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودکان و نوجوانان که شهریورماه در اصفهان برگزار می شود، بخش زیادی از پیاده راه سازی چهارباغ انجام و فضای خوبی در اختیار مردم قرار گیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه در راستای توسعه زیرساخت‌های فرهنگی شهر نیز اقدامات خوبی در حال انجام است تا زمینه نشاط اجتماعی هر چه بیشتر مردم فراهم شود، تصریح کرد: در نظر داریم ساخت پردیس سینمایی ساحل در میدان انقلاب که از آذر ماه سال گذشته آغاز شده را تا پایان مردادماه سال‌جاری به اتمام برسانیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------