ابتکار:احتمال حضورم در شهرداری‌ تهران شایعه رسانه‌ها است



 اخباراجتماعی ,خبرهای  اجتماعی ,ابتکار

رئیس سازمان محیط زیست، اخبار منتشر شده درباره احتمال حضورش در شهرداری‌ تهران را شایعه رسانه‌ها دانست.

 به گزارش ایسنا، معصومه ابتکار صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در واکنش به شایعه احتمال حضورش در شهرداری‌ تهران اظهار کرد: این‌ها از شایعاتی است که من هم فقط در رسانه‌ها دیده‌ام.

 

وی در واکنش به این پرسش که آیا در دولت آینده حضور خواهد داشت یا خیر گفت: این مسأله به تصمیمات آقای رییس جمهور باز می‌گردد و او تصمیم خود را اعلام خواهد کرد. از الان نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد ولی قطعاً برنامه‌های محیط زیست در دولت آینده ادامه پیدا می‌کند. تکیه بر مسائل محیط زیست، کیفیت هوا، احیای تالاب‌ها، توجه بیشتر به بهبود کیفیت آب و آلودگی شهرها جزو وعده‌های انتخاباتی رییس جمهور بوده است.

 

ابتکار همچنین درباره وضعیت دریاچه نمک در استان قم اظهارکرد: تالاب‌ها یک حق‌آبه قدیمی و شرایط اکولوژیک و ساختار زیست بومی دارند که اگر به آن توجه نشود طبعاً با بحران مواجه می‌شوند. مطالعات درباره دریاچه نمک نشان می‌دهد که ۱۹ رودخانه به طور طبیعی وارد این تالاب می‌شده که به دلایل مختلف روی آن‌ها آب‌بند و یا سدهای انحرافی زده‌اند البته طبق گزارشی که داشته‌ایم وضعیت این دریاچه امسال بهتر شده است.

 

رئیس سازمان محیط زیست در پایان اظهار کرد: در حوض سلطان ما یک طرح پخش سیلاب اجرا کردیم که وضعیت بهتر شده است. این دو مورد تحت مطالعه هستند و هر دو طرح مدیریت زیست بومی خواهند داشت و طبق طرح زیست بومی به طور حتم باید احیا شوند و ما باید به عنوان تهدیدی که ممکن است باعث ایجاد پدیده گرد و غبار شوند با خشک شدن آنها مقابله کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------