ورود آموزش‌های دیجیتال به نهضت سوادآموزی



اخبار,اخبار ورزشی, نهضت سوادآموزی

سازمان نهضت سوادآموزی امسال اجرای آزمایشی طرح توسعه سواد دیجیتال را برای 500 نفر در 5 استان تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی، کردستان و کرمان آغاز کرده است.

علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» درباره روند آموزش‌های سواد دیجیتال به سواد آموزان نهضت اظهار کرد: متولی بنیاد ICDL در کشور سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی است و در راستای توسعه سواد دیجیتال اخیرا تفاهم نامه‌ای با سازمان پژوهش به امضا رسیده است.

وی افزود: بر این اساس 200 مرکزی که بنیاد ICDL در کشور دارد ظرفیت‌های خود را در اختیار ما قرار می‌دهد و در تامین نیروی انسانی و تولید محتوا همکاری‌ها و تعاملاتی با ما خواهد داشت.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی با بیان اینکه ما نیز باید تغییراتی در دوره انتقال ایجاد کنیم عنوان کرد: بر این اساس باید ساعاتی از برنامه درسی به آموزش‌های دیجیتال و مهارت‌های کار با رایانه اختصاص یابد.

باقرزاده ادامه داد: باید مربیان نهضت را با استانداردهای بنیاد ICDL تطبیق دهیم. همچنین در صورت استفاده از مربیان بنیاد، لازم است روش‌های تدریس کتاب‌های دوره انتقال را به آنها آموزش دهیم.

اخبار اجتماعی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------