مشکلات "پدیده" منجر به بیکاری چند کارگر شد؟



اخبار,اخبار اجتماعی,نادر قاضی پور

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: اجازه ندهید پول پاک بیت‌المال در انتخابات توسط برخی مدیران دولتی به پول کثیف مبدل شود..

نادر قاضی‌پور با تقدیر از تیم مذاکره کننده هسته‌ای و ابراز تسلیت به دلیل کشته شدن کارگران ذوب آهن اصفهان، گفت: فراکسیون کارگری مجلس از وزرای کشور، تعاون،‌ صنعت و دفاع می‌خواهد علت انفجار را مشخص کنند و خاطیان را به دادگاه معرفی کنند.
 
وی افزود: حادثه نفت مارون هم که یک کشته داشت اگر مرحوم شهرام محمدی ایثار نمی‌کرد و فلکه اصلی را نمی‌بست خدا می‌دانست چقدر خسارت مالی و جانی داشتیم.
 
نماینده مردم ارومیه از وزرای کشاورزی و صنعت خواست تا از هم اکنون برای انگور، سیب و چغندر قند شهرستان ارومیه برنامه عملیاتی داشته و قیمت خرید تضمینی سیب درختی را مشخص کنند.
 
وی افزود: نرخ اجاره سردخانه‌ها برای ذخیره سیب و انگور ارومیه توسط کارشناسان تعیین شود و از سردخانه‌ها مالیات گرفته نشود بلکه طبق قانون از مصرف‌کنندگان مالیات اخذ شود.
 
این عضو کمیسیون صنایع و معادن ضمن تشکر از وزیر کشور به دلیل جلوگیری‌ از تأثیر پول‌های کثیف در انتخابات، گفت: اجازه ندهید پول پاک بیت‌المال در انتخابات توسط مدیران دولتی به پول کثیف مبدل شود. چرا اعتبارات ستاد احیای دریاچه ارومیه صرف انتخابات شد؟ ما نمایندگان آذربایجان برای تخصیص این بودجه در کمیسیون تلفیق کار کردیم تا آب به دریاچه برسد نه پول توجیبی آقایان شود. از خدا بترسید. بچه‌های مردم به خاطر دریاچه ارومیه به زندان رفتند. آقای روحانی به بهانه احیای دریاچه ارومیه دو سد ارومیه بی‌دلیل تعطیل شد.
 
وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت به توقف احداث راه‌آهن ارومیه انتقاد کرد.
 
قاضی‌پور خطاب به وزیر بهداشت، گفت: به داد پرستاران عزیز برسید و عدالت را رعایت کنید و کارانه پرستاران را همانند کارانه پزشکان به اندازه کافی پرداخت کنید. پرستاران بیمارستان الزهرای اصفهان شکایت کرده‌اند.
 
نماینده مردم ارومیه با اشاره به تجمع معلمان پیش‌دبستانی مقابل مجلس، گفت: آقای نوبخت فرض کن یکی از خواهران معلم تجمع کننده مقابل مجلس، دختر جنابعالی است؛ به داد این تحصیل‌کردگان وفادار ایثارگر که سالیان سال زحمت کشیده‌اند برسید.
 
وی تعداد سهام‌داران پدیده شاندیز را 120 هزار نفر اعلام کرد و افزود: با برخورد با تخلفات این شرکت از 35 هزار شاغل 7 هزار نفر اخراج شدند و بقیه نیز به دلیل سوءتدبیر بیکار شدند. چرا فضا را برای سرمایه ناامن می‌کنیم تا به دبی مهاجرت کنند؟

اخبار اجتماعی - ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------