آسمان «صاف» تا «نیمه ابری» استان تهران تا ۲ روز دیگر/ افزایش نسبی دما از چهارشنبه



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز تا سه‌شنبه آسمان تهران صاف تا نیمه ابری، همراه با وزش باد و در بعضی ساعات وزش باد شدید خواهد بود و از چهارشنبه نیز افزایش نسبی دما برای تهران پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا سه‌شنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید (در نیمه جنوبی استان با احتمال وزش موقتی باد خیلی شدید و خیزش گرد و خاک) پیش بینی می‌شود.

 

از اواخر وقت چهارشنبه تا پنج شنبه شب افزایش ابرناکی و در پاره‌ای نقاط به ویژه در ارتفاعات گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد مورد انتظار است.

 

همچنین تا روز سه‌شنبه شاهد تغییرات محسوس دمایی نخواهیم بود ولی از چهارشنبه افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی-امین آباد با کمینه دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌ است.

 

همچنین آسمان تهران فردا (۸ فروردین ماه) صاف همراه با وزش باد و در شب صاف همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۹ فروردین ماه) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------