با پشتیبانی 24 ساعته غذای خود را سفارش دهید



خدمات سفارش آنلاین غذا شبانه روزی

با پشتیبانی 24 ساعته غذای خود را سفارش دهید

 

سفارش آنلاین یک وعده غذای سالم در هر ساعت از روز و به صورت 24 ساعته، یک ویژگی فوق العاده محسوب می‌شود. به ویژه برای افرادی که زندگی پرمشغله‌ای دارند و مجبور هستند حتی تا دیر وقت کار کنند، سفارش غذا در نیمه شب می‌تواند یک برگ برنده باشد.

فرض کنید تا نیمه‌های شب هنوز در شرکت خود کار می‌کنید یا در خانه و زمانی که خواب هستید، از فرط گرسنگی صدای قاروقور شکم‌تان بلند شده است، در این لحظه چه کار می‌کنید؟ بسیاری از وبسایت‌ها و رستوران‌ها، خدماتی به نام «پیشتیاتی 24 ساعته سفارش آنلاین غذا» ندارند اما فقط یک جا هست که این ویژگی عالی را در اختیار مردم قرار می‌دهد، سوپر اپلیکیشن اسنپ.

 

ویژگی سفارش آنلاین غذا از اسنپ 

نیازی نیست نصف شب به درست کردن غذا فکر کنید یا نگران این باشید که در ساعتی که همه شهر در خواب هستند، چطور می‌توانید یک غذای تازه و گرم نوش جان کنید. با سفارش غذا از اسنپ می‌توانید تعدادی از بهترین ویژگی‌های مربوط به پشتیبانی آنلاین اپلیکیشن غذا در 24 ساعت را دریافت کنید. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند:

 

امکان سفارش آنلاین غذا بعد از ساعت 12 شب

یکی از بهترین خدمات اپ اسنپ که این پلتفرم را به کلی از بقیه جدا می‌کند، امکان سفارش غذا بعد از ساعت 12 است. شما می‌توانید در طول نیمه شب از طریق سوپراپلیکیشن اسنپ و سایت اسنپ اقدام به ثبت سفارش کنید. به خصوص برای افرادی که تا دیر وقت کار می‌کنند یا کسانی که مهمان دارند و معمولاً در زمان خواب احساس گرسنگی می‌کنند، خدمات سفارش آنلاین غذا بعد از ساعت 24  یک ویژگی منحصربه فرد است.

 

سفارش غذا از بهترین رستوران‌های شهر

اسنپ با بهترین رستوران‌ها و فست فودها همکاری می‌کند تا غذاهایی سالم و با کیفیت را در اختیار مردم عزیز کشور قرار دارد. رستوران‌هایی که در نیمه شب سرویس دهی دارند، به طور فعال خدمات خود را در راستای ضوابط اسنپ ارائه می‌دهند. شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن اسنپ یا سایت سفارش غذا اسنپ ، رستوران های اطراف خود را جستجو کنید و با مشاهده منو، غذای مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

امکان سفارش شبانه غذا در شهرهای مختلف

سفارش آنلاین غذا از اسنپ فقط شامل حال ساکنان تهران نیست بلکه شهرهای دیگر ایران مانند اهواز، بوشهر، تبریز، بندرعباس، کرمان، رشت، ارومیه، کاشان، کیش، ساری، یزد، اردبیل، گرگان، قزوین، زنجان، سمنان، اراک، آبادان، یاسوج، همدان، قشم، بابلسر، زاهدان، کرمانشاه، آمل، شهرکرد و بیشتر نیز از خدمات اسنپ بهره‌مند شده‌اند. پس در هر جای کشور که باشید، اسنپ در کنار شماست. 

 

دریافت تخفیف های ویژه در نیمه شب

برای افرادی که در آخرین ساعات شب سفارش خود را ثبت می‌کنند، تخفیف‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده است. همچنین، به غیر از تخفیفی که روی منوی غذاها اعمال شده است، کاربران می‌توانند با اولین ثبت سفارش نیز یک تخفیف خوب دریافت کنند. اگر هم به طور مداوم از سوپراپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنید، باید بدانید که با هر بار تراکنش جهت ثبت سفارش غذا، در پنل کاربری خود امتیاز یا کد تخفیف برای سفارش‌های بعدی خود دریافت خواهید کرد.

 

ارسال سریع و به موقع سفارش غذا

سفارش آنلاین غذا با اسنپ به معنای دریافت سریع و به موقع غذا حتی بعد از ساعت 12 شب است. سفیران اسنپ با چابکی و سرعت بالا، سفارش شما را در هر جایی از شهر که باشید به دست‌تان می‌رسانند. اسنپ این اطمینان را می‌دهد که غذایی که دریافت می‌کنید کاملاً تازه، گرم و مطابق با آن چیزی است که سفارش داده اید. در نهایت، سفارش شما با بسته بندی شکیل و در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

سوپراپلیکیشن اسنپ را دانلود کن

با داشتن یک سوپراپلیکشین کامل هیچ غمی نخواهید داشت. فقط کافی است سوپراپ اسنپ را روی گوشی اندروید و آیفون خود نصب کنید و تنها با چند کلیک، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید. همچنین، می‌توانید عبارت «سفارش غذا اسنپ » را در گوگل تایپ کنید تا وبسایت اسنپ برای شما نمایش داده شود.

 

از هر طریق که با برنامه اسنپ یا اسنپ فود در ارتباط باشید، این پلتفرم پشتیبانی و سفارش آنلاین غذا می‌تواند بهترین تجربه کاربری را در اختیار شما قرار دارد. کل روند سفارش غذا به شکلی سیستمی و پویا و در کمترین زمان ممکن است انجام می‌شود. شما تنها کافی است با شنیدن صدای زنگ در منزل و محل کارتان، غذای خود را دریافت کنید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024