چطور بفهمیم تلویزیون پلاسما خراب شده است؟



خراب شدن تلویزیون پلاسما,علت خراب شدن تلویزیون پلاسما,علائم خراب شدن تلویزیون پلاسما

تعمیر تلویزیون پلاسما

 

تلویزیون های پلاسما معمولا علائم قابل مشاهده ای دارند که نشان دهنده خراب شدن آنهاست.

 

از جمله نشانه هایی که می توانید متوجه شوید تلویزیون پلاسمای شما خراب شده، این است که اغلب چندین قسمت یا یک قسمت کلیدی این نوع تلویزیون از کار می افتد. این که تلویزیون شما قابل تعمیر است یا خیر؛ بستگی به آن قطعه ای دارد که خراب می شود.

اگر یک تلویزیون پلاسما دارید و می خواهید با علائم مختلف خرابی این تلویزیون ها آشنا شوید، فرصت را از دست ندهید و تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

 

نشانه های خراب شدن تلویزیون پلاسما,علائم خرابی تلویزیون پلاسما کدامند,علت ایجاد هر کدام از این علائم چیست

علت های خراب شدن تلویزیون پلاسما

 

علائم خرابی تلویزیون پلاسما کدامند ؟

چندین علامت رایج که می تواند به شما نشان دهد تلویزیون پلاسمای تان در حال از کار افتادن است، عبارتند از:

 

مشاهده خطوط افقی یا عمودی روی تصویر و باقی ماندن این خطوط بر روی صفحه نمایش

 

مشاهده تصاویر شبح مانند یا یک افکت خاکستری روی صفحه نمایش و باقی ماندن یا ناپدید شدن آن پس از مدتی

 

شنیدن صدای زمزمه یا جرقه یا شنیدن یک صدای بلند که از پشت یا قسمت بالایی تلویزیون که اجزای اصلی آن قرار دارند، بیاید.

 

لکه های سفید رنگی که با روشن و خاموش کردن تلویزیون پلاسما بر روی صفحه ظاهر می شوند و از بین نمی روند.

 

در صورتی که اخیرا هر کدام از علائم بالا را در تلویزیون پلاسمای خود مشاهده کرده اید، بهتر است هر چه سریع تر با یک مرکز مجاز تعمیر تلویزیون همچون پاراتک تماس بگیرید.

 

علت ایجاد هر کدام از این علائم، چیست ؟

1. مشاهده خطوط عمودی یا افقی روی صفحه نمایش

 مشاهده خط های افقی یا عمودی روی فیلم یا تصاویر، احتمالاً به معنای نقص در صفحه نمایش تلویزیون پلاسما است. در چنین مواردی معمولا باید کل پانل PDP  تلویزیون پلاسمای شما تعویض شود. بنابراین جهت جلوگیری از افزایش مشکل و سوختگی کامل تلویزیون، بهتر است هر چه سریع تر با یک مرکز مجاز تعمیرات تلویزیون تماس بگیرید.

 

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل,پاراتک تعمیرات تلویزیون,نحوه ی تعمیر تلویزیون پاراتک

دلایل خراب شدن تلویزیون پلاسما

 

2. مشاهده تصاویر شبح ‌آلود یا خاکستری رنگ

تصاویر شبح دار یا با رنگ خاکستری، نشان دهنده وجود مشکل در پیکسل‌ های تلویزیون پلاسمای شماست. این پیکسل ها که وظیفه نمایش تصایور را به عهده دارند، هنگامی که مشکل دار شوند، تصاویر به صورت سایه دار دیده می شوند.

 

فسفر در تلویزیون های پلاسما، همان چیزی است که باعث می شود در پاسخ به انتشار نور، تصاویر نمایش داده شوند. قدرت پاسخ دهی فسفر صفحه نمایش تلویزیون شما، تصویر را تیره تر یا روشن تر می کند. 

 

آن دست از پیکسل های تلویزیون شما که به مدت 30 دقیقه یا بیشتر در معرض انتشار مداوم قرار می گیرند، احتمالا باعث می شوند تصویر یا بقایای تصویر روی صفحه نمایش به صورت ثابت باقی بماند.

 

3. لکه های سفید رنگ صفحه نمایش تلویزیون پلاسما

لکه های سفید رنگی که با روشن و خاموش کردن ظاهر می شوند نیز نشان دهنده مشکل در پیکسل های تلویزیون پلاسمای شماست. این مشکل نیز همچون مشکل خطوط تصویر تلویزیون، احتمالا مربوط به یک پانل معیوب است. بنابراین در چنین مواردی نیز باید حتما از یک متخصص تعمیر تلویزیون همچون نمایندگی تلویزیون ال جی در مشهد کمک بگیرید. 

 

4. شنیدن صدای زمزمه یا جرقه بلند

صدای زمزمه یا جرقه بلند احتمالا نشان دهنده خرابی برد مدار تلویزیون است که نیازمند تعویض می باشد. با این وجود دقت کنید که شنیدن صدای کم وزوز یا زمزمه از تلویزیون طبیعی است و نیازی به تعمیر ندارد.

 

آیا تلویزیون پلاسمای شما ارزش تعمیر دارد ؟

تعویض پنل PDP تلویزیون پلاسما یک تعمیر رایج در این تلویزیون ها است. تعویض پنل معمولا ارزش تعمیر دارد.

 

اما توجه داشته باشید که مشکل در پیکسل های صفحه نمایش تلویزیون پلاسما، احتمالا ارزش تعمیر ندارد. با این وجود شما می توانید هنگام مراجعه تکنسین به محل شما جهت تعمیر تلویزیون، ارزش تعمیر را بپرسید و سپس در صورت لزوم، تعمیرات را انجام دهید.

 

اگر تصاویر شبح ‌آلود یا خاکستری رنگ مشاهده کردید که موقتی بودند و پس از چند دقیقه از بین رفتند، نیازی به ثبت سفارش خدمات تعمیر تلویزیون و نگاه تکنسین به مجموعه ندارید. با این وجود، اگر تصاویر خاکستری رنگ روی صفحه نمایش شما باقی بمانند و از بین نروند، به این معنی است که فسفر تلویزیون پلاسمای شما جهت تولید تصاویر مشکل پیدا کرده و بنابراین نیازمند تعمیرات تخصصی برای کل تلویزیون هستید.

 

همچنین به یاد داشته باشید که مشکلات برد مدارها را می توان توسط یک تکنسین مجرب تعمیر تلویزیون همچون تکنسین های حرفه ای نمایندگی تلوزیون سامسونگ در مشهد شناسایی کرده و برطرف نمایید.

 

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل

خدمات تعمیر تلویزیون ال جی در محل در جای جای شهر مشهد، یکی از به روز ترین خدمات مراکز و نمایندگی های مجاز است. همانطور که حتما می دانید، سپردن تعمیر تلویزیون LG به تکنسین‌ های متفرقه، می تواند هزینه های بیشتری را به شما تحمیل کند. مراکز متفرقه تعمیرات تلویزیون بدون تعرفه شفاف برای انواع خدمات و همچنین خدمات بدون گارانتی خود، چندان قابل اعتماد نیستند. پس بهتر است که احتمالات را در نظر بگیرید و تلویزیون گران قیمت خود را به دست افراد غیر متخصص نسپارید.

 

یک نمایندگی تعمیر تلویزیون سامسونگ مشهد با تکنسین های متخصص برند سامسونگ می تواند انواع مشکلات تلویزیون شما را به سرعت شناسایی کرده و با تعویض قطعات معدوم شده با قطعات اصلی و قابریک، آن ها را برطرف نماید.

 

پاراتک

پاراتک به عنوان نمایندگی برندهای معتبری همچون سامسونگ و ال جی بهترین مکان برای تعمیرات تلویزیون شماست. شما از هر نقطه شر مشهد کافیست با ما تماس بگیرید. انواع مدل های تلویزیون های ال سی دی، ال ای دی، OLED ، هوشمند و ... در مرکز پاراتک تعمیر خواهد شد. استفاده از خدمات مراکز مجاز نظیر پاراتک بدون شک برای شما مقرون به صرفه تر و البته ایمن تر خواهد بود.

 

تمام خدمات مرکز الکترونیک و انفورماتیک پاراتک در مشهد توسط تکنسین های دوره دیده برای هر برند ارائه می شود. ما به مشتریان مان اطمینان می دهیم که تکنسین های ما جزو بهترین فنی کاران استان هستند و می توانند خدمات باکیفیت خود را با بالاترین سرعت در محل خود شما، در اختیار تان قرار دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024