شرط دریافت تسهیلات برای مشاغل خانگی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بعد از ثبت نام افراد در سامانه ارگان‌های مختلف مانند بانک‌ها و شهرداری‌ها مکلف به حمایت از تولیدات مشاغل خانگی شدند.

به گزارش فارس، مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: از سال ٩٠ این امکان برای سازمان تامین اجتماعی فراهم شد که با ارائه معرفی نامه ای که باید از دفتر  مشاغل خانگی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی دریافت کنند، این افراد را تحت پوشش بیمه ای اضافه کنیم.

 

آتشی اظهار داشت:شاغلین خانگی می توانند با مراجعه به ادارات تعاون،کار و رفاه اجتماعی در هر شهر نسبت به اطلاع از مدارک و ثبت نام اقدام کنند.

 

وی نرخ کامل بیمه را ١٨ درصد اعلام کرد و افزود: این بیمه شامل بازنشستگی،فوت و از کار افتادگی می شود.

 

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان امکان استفاده از خدمات درمانی بیمه سلامت را برای افرادی که نمی خواهند از بسته ی درمانی سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند فراهم کرده است.

 

آتشی در مورد حذف دفترچه های بیمه گفت: در گام اول تمام مراکز ملکی سازمان تامین اجتماعی در کل کشور وارد طرح حذف دفترچه فیزیکی شدند و بیماران تنها با ارائه کارت شناسایی ملی می توانند خدمات دریافت کنند.

 

وی گفت: در قانون برنامه ششم دولت مکلف به همسان سازی مستمری بازنشستگان شد که به محض در اختیار گرفتن منابع مالی،سازمان تامین اجتماعی همسان سازی بازنشستگان را اجرایی خواهد کرد.

 

آتشی با اشاره به اینکه یکی از مشخصات کشورهای پیشرفته شمار افراد تحت پوشش بیمه هستند افزود: یکی از اهداف و وظایف سازمان تامین اجتماعی گسترش پوشش بیمه ای است.

 

مدیر کل امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در رابطه با شاغلین فضای مجازی گفت: شاغلین فضای مجازی در آینده ای نزدیک با دریافت معرفی نامه از شورای فضای مجازی می توانند در زمره مشاغل خانگی قرار گیرند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------