افزایش وام ازدواج به ۱۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن به ۱۰ سال



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰۰ درصدی میزان وام ازداوج در سال آینده و افزایش زمان بازپرداخت وام از ۷ به ۱۰ سال در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شده است.

علی بابایی‌کارنامی در گفت‌وگو با فارس در ساری اظهار کرد: در راستای بررسی وضعیت بودجه سال آینده با مصوبه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی رقم پرداختی وام ازدواج در سال آینده به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

 

وی تصریح کرد: وام ازدواج بند الف تبصره ۱۶ با مصوبه کمیسیون اجتماعی در صورت تصویب نهایی از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون افزایش پیدا می‌کند.

 

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مدت زمان بازپرداخت تسهیلات هم از ۷ سال به ۱۰ سال افزایش پیدا می‌کند.

 

وی با اعلام اینکه این موضوع در کمیسیون اجتماعی  مجلس تصویب شده است، گفت: در مرحله نهایی باید در کمیسیون تلفیق و صحن علنی مجلس مورد تایید قرار گیرد.

 

بابایی در ادامه با اعلام اینکه در برگزاری آزمون‌های استخدامی که توسط سازمان سنجش و امور استخدامی انجام شده ابهاماتی وجود دارد،افزود: زیرساخت‌های لازم در سازمان سنجش برای دریافت اطلاعات کافی ثبت‌نام شدگان وجود نداشت به همین دلیل برخی مشخصات افراد دچار تغییرات شده است به همین دلیل کمیسیون اجتماعی در این زمینه ورود پیدا کرده و پیشنهاد تعویق برگزاری آزمون را مطرح کردیم که در دست پیگیری است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------