۲تشییع جنازه چند هزار نفری در کهگیلویه/ بازداشت عروس و داماد، پدر داماد و ۲ ارکستر در دهدشت



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به برگزاری دو مراسم تشییع جنازه چند هزار نفری در شهرستان کهگیلویه گفت: این مراسمات عامل اصلی انتشارویروس کرونا و باعث افزایش مرگ و میر شده و می شود.

«حسین کلانتری» در گفت و گو با ایسنا در این خصوص افزود: به همه شورای تامین شهرستان‌ها و ستاد کرونا اعلام کرده ایم طبق قانون با بانیان، گردانندگان و . . . این مراسمات قاطعانه برخورد قانونی کنند.

 

همچنین سید علی ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به این دو مراسم گفت: از لحاظ قانونی برگزاری چنین مراسماتی در شرایط کنونی در حکم تهدید علیه بهداشت عمومی خواهد بود که جزئیات برخورد با این دو مراسم در نشست روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ستاد کرونای استان اعلام خواهد شد.

 

گفتنی است که فیلم‌هایی از تجمع بزرگ و چند هزار نفری در شهر «دیشموک» و روستای «راک» از توابع شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دو مراسم تشییع، آن هم در شرایط کرونایی در فضای مجازی منتشر شده است.

 

بازداشت عروس و داماد، پدر داماد و ۲ ارکستر در دهدشت

دادستان عمومی و انقلاب شهر دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه از بازداشت ۲ عروس و ۲ داماد، پدر یک داماد و ۲ ارکستر در این شهرستان بخاطر برگزاری عروسی در شرایط کرونایی خبر داد.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

«عبدالله سعادتیان» افزود: از بازداشت عوامل دو مراسم عروسی در این شهرستان کهگیلویه خبر داد و اظهارکرد: شب گذشته عروس و داماد، پدر داماد و یک ارکستر به همراه وسایل و روز پنجشنبه نیز عروس و داماد و یک ارکستر بعلت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی بازداشت شدند.

 

 

دادستان دهدشت تاکید کرد: به تمامی برگزار کنندگان این مراسمات اخطار می دهیم که برای اجرای قانون با هیچ کسی تعارف نداریم.

 

سعادتیان تصریح کرد: کادر درمان در میدان جنگ قرار دارند، نباید ما با ایجاد تجمعات باعث افزایش تعداد مبتلایان این بیماری شویم.

 

 

وی ضمن تشکر از مجموعه نیروی انتظامی بیان کرد: حقیقتا این عزیزان همواره فراتر از وظیفه خود کار می کنند و پای کار هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------