مراکز خرید تهران که باید از آنها بازدید کنید



ارزانترین مراکز خرید تهران, لیست پاساژها و مراکز خرید تهران

بزرگترین مراکز خرید تهران

 

معرفی بهترین مراکز خرید تهران

تهران این کلان‌شهر مدرن، در کنار جاذبه های تفریحی و گردشگری متعددی که دارد مراکز خرید لوکس، مجموعه های تجاری بزرگ و پاساژهای بی‌نظیری برای بازدید و خرید در دل خود جای داده است. در این مطلب از بیتوته قصد داریم شما را با مراکز خرید تهران آشنا کنیم.

مرکز خرید تندیس

این مرکز خرید در منطقه 1 تهران، میدان تجریش واقع شده است. این مجموعه تجاری از 4 طبقه و بیش از 170 فروشگاه تشکیل شده است که در واحدهای تجاری آن محصولات متنوعی مانند پوشاک، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش، طلا و زیورآلات، شال و روسری و... از معروف‌ترین برندهای داخلی و خارجی عرضه می‌گردد. 

 

مجموعه تجاری تندیس با دارا بودن پارکینگ طبقاتی اختصاصی خیال بازدیدکنندگان را از پیدا کردن جای پارک در این منطقه شلوغ شهر راحت کرده است. از دیگر امکانات این مجتمع می‌توان به پله برقی و آسانسور جهت تردد آسان در طبقات، دستگاه خودپرداز، صندلی استراحت، سرویس بهداشتی، نمازخانه، آرایشگاه، اتاق سیگار و... اشاره کرد. ضمناً در طبقه آخر این مجموعه، رستوران سلف سرویس اردک آبی که یکی از معروف‌ترین و شلوغ ترین رستوران های تهران به حساب می‌آید قرار دارد.

 

مانتو در مراکز خرید تهران, اسامی مراکز خرید تهران

مرکز خرید تندیس تهران

 

مرکز خرید ارگ تجریش

مرکز تجاری، تفریحی ارگ تجریش در ضلع شمالی میدان تجریش واقع شده است. این مرکز خرید لوکس از 10 طبقه تشکیل شده که 5 طبقه آن پارکینگ طبقاتی می‌باشد تا خریداران و بازدید کنندگان بتوانند با خیال راحت جای پارک داشته باشند. طیف گسترده‌ای از انواع پوشاک، لباس مجلسی زنانه، کت و شلوار مردانه، کیف و کفش، لباس‌های بچه گانه و سیسمونی، محصولات آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و... در برندهای مختلف را می‌توانید در این مرکز خریداری نمایید.

 

مرکز تجاری ارگ تجریش، دارای امکاناتی چون سینما، سالن آمفی تئاتر، بام سبز و شهربازی سرپوشیده فان تایم می باشد که ضمن خریدی لذت بخش در این مجموعه می‌توانید از امکانات این مجموعه نیز برای تفریح استفاده نمایید. 

 

اسامی مراکز خرید تهران, مرکز خرید تندیس, مراکز خرید تهران

مرکز خرید ارگ تجریش تهران

 

مجتمع تجاری کوروش

در شمال غرب پایتخت، مجتمع تجاری بسیار بزرگی بنام کوروش مال وجود دارد.  این مجتمع تجاری – فرهنگی دارای 18 طبقه می‌باشد که 7 طبقه آن برای فضای پارکینگ در نظر گرفته شده است. این مجتمع به 4 بخش تجاری، رفاهی، فرهنگی و تفریحی تقسیم شده است.

 

در این مجتمع بیش از 500 واحد تجاری مشغول بکار هستند که محصولات متنوعی همچون اسباب بازی، پوشاک زنانه و مردانه، سیسمونی، لوازم آرایشی و بهداشتی، طلا و جواهرات، موبایل، آجیل و خشکبار و... را عرضه می‌کنند همچنین برندهای معروف خارجی و بین‌المللی نظیر پوما، آدیداس، اورسی، ریباک، اسکچرز در این مجتمع فعالیت دارند.

 

در طبقه همکف کوروش مال، با دیدن تراریوم (باغ شیشه‌ای) زیبای این مجموعه شگفت‌زده خواهید شد. همچنین می‌توانید در روف‌گاردن این مجموعه، پذیرایی بی نظیری از عزیزانتان داشته باشید. در طبقه چهارم این مجتمع 14 سالن سینمایی وجود دارد و می‌توانید از دیدن فیلم مورد علاقه‌تان در یکی از سالن‌های این سینمای مدرن لذت ببرید.

 

امکاناتی دیگری همچون هایپر استار، گل فروشی، خانه کودک، کارواش، کافی شاپ و رستوران و... در این مجموعه تجاری وجود دارد تا لحظاتی شیرین و متفاوتی را برای شما فراهم نماید. مجتمع تجاری کوروش جزء زیباترین، مراکز خرید تهران می‌باشد.

 

آدرس مراکز خرید تهران, مراکز خرید تهران لباس, معرفی مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری کوروش تهران

 

مجتمع تجاری ایران مال

ایران مال بزرگ‌ترین مجتمع تجاری تهران، و یکی از 5 مال برتر جهان است. این مجتمع بزرگ در شمال غرب تهران در نزدیکی پارک چیتگر واقع شده است. درصورتی‌که قصد بازدید از تمام بخش‌ها و مغازه‌های این مجتمع را داشته باشید بایستی حداقل 3 روز زمان داشته باشید.

 

این مجموعه دارای امکانات فوق‌العاده‌ای مانند تالار آیینه، شربت خانه ایران مال، باغ ماهان، باغ دیدار، ایوان شرقی، باغ کتاب و کتابخانه جندی شاپور، باغ رستوران و... می‌باشد که هر کدام از این مراکز بسیار زیبا و جذاب هستند. همچنین مسجد ایران مال دارای معماری زیبا و بی نظیری است و تزئینات و گچ‌بری‌های آن بسیار چشم نواز می‌باشد.

 

از امکانات ورزشی این مجتمع می‌توان به پیست یخ، استخر و اسپا، استادیوم چند منظوره و بزرگ‌ترین سالن بولینگ ایران اشاره کرد. اگر قصد خرید از این مجتمع را دارید می‌توانید به تیمچه علی‌اکبر، در بازار سنتی واقع در طبقه دوم ایران مال سری بزنید این بازار 4 سرا دارد (سرای فیروزه، سرای زمرد، سرای عقیق، سرای الماس) که در هر یک از آنها می‌توانید صنایع دستی و سوغات تمامی شهرهای ایران را خریداری نمایید.

 

در ایران مال می‌توانید محصولاتی همچون دکوراسیون منزل، کفش و محصولات چرمی، جواهرات و زیورآلات، محصولات زیبایی و سلامت، مد و فشن، پوشاک و لوازم ورزشی و محصولات فرهنگی را خریداری کنید. ایران مال جزء گران‌ترین مراکز خرید تهران می‌باشد.

 

 لیست پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری ایران مال تهران

 

اطلس مال

اطلس مال جدیدترین مرکز تجاری پایتخت در منطقه نیاوران، خیابان پاسداران ساخته شده است. این برج تجاری - اداری دارای 19 طبقه شامل 6 طبقه پارکینگ،4 طبقه تجاری، 8 طبقه اداری و یک طبقه فودکورت می‌باشد. از جاذبه های زیبای این مجتمع وجود آسانسورهای پانوراما، روف‌گاردن و  فضای سبز با آبشار است. در اطلس مال علاوه بر خرید انواع کیف و کفش، وسایل بهداشتی و طلا و جواهرات و... می‌توانید از کافی‌شاپ‌های متعدد و ایستگاه‌های استراحت با مبلمان راحت لذت ببرید.

 

مراکز خرید تهران, اسامی مراکز خرید تهران, مرکز خرید تندیس

مجتمع تجاری اطلس مال تهران

 

مجتمع تجاری تیراژه

وجود شهربازی و سرزمین عجایب در مجتمع تجاری تیراژه باعث محبوبیت این مجتمع گردیده است. در این مجتمع شما به‌راحتی می‌توانید با کودکتان همراه باشید مکانی امن و مطمئن برای بازی و سرگرمی فرزندتان در این پاساژ وجود دارد. این مرکز خرید دارای دو شعبه می‌باشد یکی در غرب تهران در محدوده اشرفی اصفهانی و دیگری در شرق تهران در منطقه نظام آباد قرار دارد.

 

در مراکز خرید تیراژه می‌توانید انواع ساعت، لوازم خانگی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و سلامت و... را در انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی خریداری نمایید. همچنین این مجموعه دارای امکاناتی مانند پارکینگ، هایپر مارکت، سینما، رستوران، کافه و... می‌باشد. قیمت خرید در این مجتمع متوسط رو به بالا است.

 

 اسامی مراکز خرید تهران, مرکز خرید تندیس, مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری تیراژه تهران

 

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم در زعفرانیه پایتخت قرار دارد. این مرکز تجاری بزرگ و مدرن، دارای 13 طبقه و 150 واحد تجاری می‌باشد. پالادیوم یکی از بهترین و مجهزترین شعب برندهای مهم داخلی و خارجی مانند نایک، آدیداس، ریباک، منگو و... را در خود جای داده است. تنوع فروشگاه‌های پالادیوم از نظر پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش، موبایل و وسایل الکترونیکی، تجهیزات ورزشی و... بسیار زیاد است و معماری جذاب هندسی شکل این مجتمع نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. 

 

مرکز تجاری و تفریحی پالادیوم دارای واحدهای خدماتی مانند باشگاه ورزشی، مهدکودک، کتابخانه و خانه بازی می‌باشد همچنین 25 رستوران و کافی شاپ و فورت کورت در این مجتمع فعالیت می‌کنند. در طبقات بالای این مرکز خرید دفاتر اداری اعم از شرکت‌های هواپیمایی، بیمه و گردشگری مستقر هستند و آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند. قیمت اجناس در این مجتمع نسبتاً بالا می‌باشد. پالادیوم جزء گران‌ترین مراکز خرید تهران است.

 

 لیست پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران

مرکز خرید پالادیوم تهران

 

مرکز خرید اسکای سنتر لواسان

این مجتمع تجاری که از معماری مجلل و تزئینات شیک و ستون‌های باشکوه و خیره کننده ساخته شده است در شمال تهران، منطقه لواسان واقع شده است. مرکز خرید اسکای سنتر دارای 9 طبقه می‌باشد.

 

در این مجموعه انواع مبلمان، میزناهار خوری، فرش، جواهرات، پوشاک و... از بهترین برندها به فروش می‌رسد. از دیگر بخش‌های این مرکز خرید می‌توان به فروشگاه بزرگ کتاب، هایپر مارکت، رستوران، تالار، پارکینگ طبقاتی و... اشاره کرد.

 

مراکز خرید تهران لباس, معرفی مراکز خرید تهران

مرکز خریداسکای سنتر لواسان تهران

 

مرکز خرید سام سنتر

در منطقه الهیه تهران مرکز خریدی وجود دارد که دارای نمای فوق العاده زیبا و نورپردازی جذاب می‌باشد. این مجموعه در شب مانند جعبه‌ای زیبا می‌درخشد. اگر حتی قصد خرید ندارید می‌توانید از آب نمای دیواری و لابی وسیع مجتمع تجاری سام سنتر لذت ببرید.

 

در مرکز خرید سام، انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی شعبه دارند به‌خاطر همین کیفیت کالاهای ارائه شده در این مجموعه و همچنین قیمت آنها بسیار بالا می‌باشد. برخی از این برندها عبارت‌اند از مون‌بلان، بولگاری و چروتی. این مرکز با دارا بودن رستوران لوکس و مجلل، انواع غذاهای فرنگی و ایرانی را پیشکش مهمانان خود می‌کند.

 

مرکز خرید تندیس, مراکز خرید تهران, بهترین مراکز خرید تهران

مرکز خرید سام سنتر تهران

 

مجتمع تجاری مریم

مجتمع تجاری مریم، در خیابان فرشته تهران واقع شده است. قیمت‌های در این مجتمع کوچک بسیار گران هستند و به‌خاطر همین قشر خاصی از مردم می‌توانند از این مرکز خرید نمایند. در این مرکز انواع کیف و کفش، پوشاک، زیورآلات و اکسسوری‌ها به فروش می‌رسند. انواع برندهای گوچی، مانگو و زارا در این مرکز خرید شعبه دارند. مجتمع تجاری مریم جزو، خاص‌ترین مراکز خرید تهران است.

 

پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران, اسامی مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری مریم تهران

 

مرکز خرید گالریا

در شمال تهران در منطقه ولنجک، مرکز لوکس خرید گالریا واقع شده است. این مرکز خرید در بخش جنوبی 15 طبقه و در بخش شمالی 17 طبقه می‌باشد. این مجتمع خرید به واسطه داشتن بزرگ‌ترین لوسترهای دست‌ساز خاورمیانه معروف است. این آثار هنری را یک شرکت هلندی با الهام از طبیعت و به سبک آرت دکور طراحی کرده است.

 

علاوه بر عرضه انواع محصولات بهداشتی و آرایشی، طلا و جواهرات، کیف و کفش، پوشاک و... در این مرکز خرید، می‌توانید از رستوران فوق العاده لاکچری این مجتمع بهره‌مند شوید. فودکورت مرکز خرید گالریا با انواع غذاهای ایتالیایی، ایرانی، ترکی و.. آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان می‌باشد. همچنین این مجتمع دارای سالن بدنسازی و ورزشی، سالن‌های بسیار مدرن زیبایی و روف‌گاردن است.

 

لیست پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران

مرکز خرید گالریا تهران

 

مرکز خرید سانا سنتر

مجتمع تجاری سانا سنتر، در منطقه فرمانیه تهران، بلوار اندرزگو واقع شده است. این مرکز تجاری دارای امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، شیرینی فروشی، پارکینگ و... می‌باشد. در این مرکز فروشگاه‌های متنوعی در صنف‌های مختلف که شامل پوشاک مردانه و زنانه، کیف و کفش، عطر و ادکلن، طلا و جواهرات، ساعت، عینک، لوازم خانگی و... فعالیت می‌کنند. از دیگر امکانات تعبیه شده در این مرکز اتاق مادر و کودک، شهربازی و نمازخانه می‌باشد.

 

بهترین مراکز خرید تهران, آدرس مراکز خرید تهران, مراکز خرید تهران لباس

مرکز خرید سانا سنتر تهران

 

مرکز خرید روشا

این مرکز خرید را می‌توان اولین فروشگاه بدون مرز ایران دانست. زیرا این مرکز به سبک دپارتمان استور طراحی شده و در آن از واحدهای تجاری مجزا خبری نیست. در مر کز خرید روشا 7 دپارتمان جداگانه وجود دارد و مشتریان می‌توانند همه اجناس با هر برندی را به‌ راحتی با هم مقایسه کنند و سپس خرید نمایند. از اقلامی که در این دپارتمان به فروش می‌رسد می‌توان به پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، ساعت و جواهرات، لوازم ورزشی و ست‌های کامل سفر و کوهنوردی و... اشاره کرد.

 

مرکز خرید روشا در منطقه نیاوران، در 5 طبقه تجاری و یک طبقه رستوران و چندین طبقه پارکینگ ساخته شده است. بازدیدکنندگان می‌توانند کالاهای سوپر مارکتی خودشان را از سوپرمارکت بزرگ این مجتمع تهیه  لوازم نمایند. همچنین رستوران بزرگی در بام این مجتمع قرار دارد که پذیرای بازدیدکنندگان می‌باشد.

 

آدرس مراکز خرید تهران, مراکز خرید تهران لباس, معرفی مراکز خرید تهران

مرکز خرید روشا تهران

 

مرکز خرید الهیه

در این مرکز تجاری اداری، 40 واحد تجاری وجود دارد که عرضه کننده کالاهایی مانند پوشاک زنان و مردانه، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش از انواع برندهای معروف هستند.

 

در طبقه 5، مرکز خرید الهیه تعدادی مغازه جواهر فروشی، کافی شاپ و رستوران وجود دارد. همچنین این واحد تجاری دارای سالن اجتماعات، سرویس بهداشتی و اینترنت رایگان است.

 

بهترین مراکز خرید تهران, آدرس مراکز خرید تهران, مراکز خرید تهران

مرکز خرید الهیه تهران

 

مرکز خرید بام لند

مرکز تفریحی – تجاری بام لند یکی از جالب‌ترین و سرگرم کننده‌ترین مراکز تجاری در تهران می‌باشد. این مرکز تفریحی که در انتهای اتوبان همت واقع شده است از 12 ویلای 2 طبقه ساخته شده و طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌ها و لوکس‌ترین مغازه‌ها را برای عرضه لوازم خانگی، جواهرات، پوشاک، لوازم آرایشی و... در خود جای داده است.

 

در مرکز خرید بام لند علاوه بر خرید می‌توانید قایق سواری، ماهیگیری، پیاده‌روی و... نمایید. همچنین این مجموعه دارای تفریحاتی مانند شهر بادی، فوتبال دستی، اسکای فلایر، واقعیت مجازی، پرش آزاد، پیست پاتیناژ و مجموعه ساحل شنی پرشین و شهربازی کیدز گاردن می باشد. در کنار تفریحات متنوع و خرید لذت‌بخش می‌توانید از مجموعه فست فود و رستوران این مرکز خرید نیز استفاده کنید. این مجتمع جزء سرگرم کننده‌ترین، مراکز خرید تهران است.

 

اسامی مراکز خرید تهران, مرکز خرید تندیس, مراکز خرید تهران

مرکز خرید بام لند تهران

 

مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور، با 357 واحد تجاری انواع کالاها و خدمات متنوعی را برای بازدیدکنندگان مجموعه شعب متفاوتی از برندهای معروف همچون پیرگاردین، پوما، دسینی، مادرکر و.. به شدت مورد استقبال پایتخت‌نشینان می‌باشد. علاوه بر خرید لوازمی مانند کیف و کفش، طلا و ساعت، پوشاک، لوازم دکوری، لوستر و مبلمان، سرویس خواب و... می‌توانید از رستوران ملل این مجموعه نیز بهره‌مند شوید. رستوران ملل یکی از بهترین رستوران‌های شهر می‌باشد و با انواع غذاهای بین المللی از بازدیدکنندگان پذیرایی می‌کند.

 

لیست پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران

مرکز خرید میلادنور تهران

 

مرکز خرید آرن

بیشتر مغازه‌های این مجتمع تجاری به فروش اجناس برند نیوبالانس، بادی اسپینر و اسکیچرز اختصاص دارد. این مجتمع تجاری لوکس در 8 طبقه و 70 فروشگاه در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. مرکز خرید آرن، اجناسی مانند لوازم ورزشی، پوشاک، وسایل دکوری، اسباب بازی و کتاب را در فروشگاه‌های خود عرضه می‌کند. مجتمع تجاری آرن دارای امکاناتی مانند کارواش، پارکینگ، آسانسور، فودکورت و رستوران می‌باشد.

 

لیست پاساژها و مراکز خرید تهران, مانتو در مراکز خرید تهران

مجتمع تجاری آرن تهران

 

مرکز خرید میرداماد

مرکز خرید میرداماد، از قدیمی‌ترین پاساژهای تهران است که در بلوار میرداماد قرار دارد. در این مرکز خرید انواع فروشگاه‌های کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، پوشاک و... وجود دارد. قیمت‌های متنوع و متناسب مرکز خرید میرداماد باعث شده که اقشار مختلف جامعه، قادر به خرید از آن باشند.

 

اسامی مراکز خرید تهران, مرکز خرید تندیس, مراکز خرید تهران

مرکز خرید میرداماد تهران

 

مرکز خرید اپال

اپال بزرگترین مرکز خرید در شمال غرب پایتخت، در منطقه سعادت آباد است. این مرکز خرید دارای 23 طبقه می باشد. این مجموعه دارای امکانات جابه جایی و حمل و نقل مانند پله برقی، آسانسور، در تمام طبقات است. همچنین مجهز به باند هلی کوپتر نیز می باشد. در این مجموعه علاوه بر فروشگاه های متنوع برای خرید می توانید از رستوران، نانوایی و قنادی، کافی شاپ، باشگاه بلینگ و بیلیارد نیز دیدن نمایید.

 

مرکز خرید اپال، شامل بخش های مانند اپال هوم (لوازم آشپزخانه، کالای خواب، صنایع دستی،مبلمان و گل فروشی)، اپال مد(پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش و...)، اپال کویین (لباس عروس و داماد، طلا و زیورآلات، لباس شب، ساعت و سکه)، اپال کیدز ( فروشگاههای تخصصی کودکان ، شهربازی، انواع بازی های فکری و...)، اپال اسپرت ( انواع پوشاک و لوازم ورزشی)، اپال الکترونیک (کامپیوتر و لوازم جانبی، موبایل، بازی های کامپیوتری، لوازم صوتی و تصویری) و... می باشد. همچنین می توانید از فودکورت مرکز خرید اپال که در طبقه 9 قرار دارد و دارای انواع غذاهای دریایی، برگر، سالاد و نوشیدنی، پاستا و... است استفاده نموده و لذت ببرید.

 

 آدرس مراکز خرید تهران, مراکز خرید تهران لباس, معرفی مراکز خرید تهران

مرکز خرید اپال تهران

 

 لازم به ذکر است که در مناطق مختلف پایتخت، مجتمع‌های خرید مختلفی وجود دارند که به دلیل طولانی‌شدن این مقاله نتوانستیم به دیگر مراکز خرید تهران اشاره نماییم.

 

گردآوری: بخش گردشگری بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------