وضعیت جاده های شمال / جاده چالوس و هراز فردا یکطرفه می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,جاده های شمال
رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه ۱۸ خردادماه از جاده چالوس و هراز ممنوع می‌شود.

 به  گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ فردا جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از کرج به سمت مرزن آباد و از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

 

وی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل، آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ فردا تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج و از ساعت ۱۴ تا ۲ بامداد روز شنبه ۱۹ خردادماه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.

 

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح فردا جمعه تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۱۹ خردادماه از جاده هراز ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز پنج تا شنبه ۱۹ خرداد از جاده هراز ممنوع شد.

 

وی گفت: آمد وشد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۸خرداد تا ساعت ۸ صبح شنبه ۱۹ خردادماه از جاده سوادکوه، ممنوع است.

 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: آمد وشد موتور سیکلت به جزء موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۹ خردادماه از جاده‌های کرج - چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

 

سرهنگ قدمی افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه استان با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------