کاهش فشار آب تهران مربوط به شبکه آب‌رسانی نیست



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,فشار آب
علیرضا نوذری‌پور با بیان این‌که برنامه‌ای برای کاهش فشار آب نداریم، افزود: با گرم‌شدن هوا مصرف آب افزایش پیدا می‌کند و در این شرایط اگر تجهیزات داخلی ساختمان استاندارد نباشد ممکن است موجب کاهش فشار آب شود. 

کاهش فشار آب تهران مربوط به شبکه آب‌رسانی نیستقائم مقام شرکت آب و فاضلاب استان تهران گفت: کاهش فشار آب در روزهای گذشته در برخی نقاط تهران قطعا مربوط به شبکه آب‌رسانی نیست چون در شبکه آب تهران مشکلی برای تامین آب وجود ندارد.

 

علیرضا نوذری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که برنامه‌ای برای کاهش فشار آب نداریم، افزود: با گرم‌شدن هوا مصرف آب افزایش پیدا می‌کند و در این شرایط اگر تجهیزات داخلی ساختمان استاندارد نباشد ممکن است موجب کاهش فشار آب شود.

 

او تاکید کرد: در برخی از ساختمان‌ها تاسیسات داخلی را به گونه‌ای نصب می‌کنند که موجب ایجاد کاهش فشار و حتی مشکلات دیگر می‌شود؛ به طور مثال در یک خانه تاسیسات آب از پشت بام فرایند آب‌رسانی را انجام می‌دهد که همین مسئله موجب کاهش فشار آب نیز می‌شود.

 

نوذری‌پور گفت: در برج ۵۰ طبقه‌ای در تهران چون تاسیسات داخلی آن استاندارد است، آب‌رسانی بدون هیچ مشکلی صورت می‌گیرد.

 

او در خصوص علت تغییر رنگ آب بعد از وصل‌شدن مجدد آن، اظهار کرد: این مسئله نیز هیچ ارتباطی به کیفیت آب در شبکه آب‌رسانی ندارد و تنها علت آن تاسیسات داخلی ساختمان است که باید بازبینی شود.

 

نوذری‌پور تاکید کرد: هیچ مشکلی در شبکه آب تهران از نظر کمیت و کیفیت وجود ندارد، زیرا آزمایش‌های متعددی روی کیفیت آب صورت می‌گیرد و فشار آب نیز در حال حاضر در حالت عادی است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------