اخذ 17 میلیارد وام شهرداری اصفهان برای پرداخت حقوق کارمندان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,شهرداری اصفهان
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری اصفهان با مشکلات جدی در پرداخت حقوق مواجه است و این ارگان برای پرداخت حقوق شهریورماه کارمندان و کارگران خود 17 میلیارد تومان وام دریافت کرده است. 

علیرضا نصر اصفهانی در گفت و گو با  ایسنا، در خصوص تجمع برخی از کارگران شهرداری اصفهان و احقاق حقوق آنها، اظهار کرد: شهرداری اصفهان در دوره جدید هیج ورود جدی به مباحث عمرانی نداشته است چراکه پرداخت حقوق کارگران و کارمندان شهرداری در راس اولویت های مدیریت شهری بوده و هست.

 

وی با اشاره به اینکه شهرداری اصفهان با مشکلات جدی در پرداخت حقوق مواجه است، افزود: برای پرداخت حقوق اردیبهشت سال جاری 17 میلیارد تومان وام گرفته شده است و برای پرداخت‌های ماه‌های دیگر نیز با همه تلاش‌هایی که برای بهبود درآمد شهرداری در دست اجرا است، اما احتمالا نیاز به دریافت وام خواهد بود چراکه شرایط پولی شهرداری شرایط بسیار سختی است.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همواره دو تا سه ماهه ابتدایی هر سال شهرداری با مشکل درآمدی مواجه بوده است. هرچند که شرایط اقتصادی فعلی مزید بر مشکلات قبلی شده است و درآمدهای شهرداری را به شکل چشمگیری کاهش داده است.

 

نصراصفهانی تصریح کرد: مدیران شهرداری با جان فشانی در حال کار هستند و همه تلاش خود را می کنند تا مطالبات کارمندان و کارگران در اسرع وقت پرداخت شود، هرچند که اکثر سازمان هایی که مثل شهرداری وابسته به دولت نیستند دچار همین مشکلات در پرداخت حقوق هستند.

 

وی تاکید کرد: ماموریت این تجمع ها اعلام گلایه به مسئولان است، اما باید به این افراد گفت که مدیران شهرداری در جریان امور هستند و شبانه روزی در حال تلاش هستند و این تجمعات فقط انرژی مدیران شهری را می گیرد.

 

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: اکثر این افرادی که مطالبه دارند نیز کارگران پیمان کاران شهرداری هستند که توان پرداخت حقوق کارگران خود را نداشته این درحالی است که آنها هم باید با یک پشتوانه مالی برای فعالیت پیش می آمده اند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------