خانواده‌ها را به سالن ١٢ هزار نفری هم راه ندادند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , ورزشگاه آزادی‌

 درچند روز گذشته، علاوه بر مدیران ورزشگاه آزادی‌، طیبه سیاوشی و پروانه سلحشوری دو نماینده زن مجلس هم که در یک‌ماه گذشته پیگیری‌های زیادی برای پخش مسابقات برای خانواده‌ها در آزادی انجام داده بودند،‌ به صورت رسمی اعلام کردند خانواده‌ها می‌توانند با حضور در ورزشگاه مسابقات نیمه‌نهایی و رده‌بندی و فینال جام‌جهانی را  در کنار هم تماشا کنند.

 

درهمین رابطه، حتی این دو نماینده مجلس خبر از صدور مجوز‌های لازم برای پخش مسابقات از سوی استانداری دادند که همین مسأله بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها و فضای مجازی داشت. درچنین شرایطی، سیستم بلیت‌فروشی برای مسابقات نیمه‌نهایی هم آغاز به کار کرد، منتهی از ظهر روز سه‌شنبه شایعاتی مبنی بر احتمال لغو برنامه پخش مسابقات در سالن ١٢‌‌هزار نفری بر سر زبان‌ها افتاد.

 

مدیران مجموعه در این شرایط آمادگی کامل برای میزبانی از خانواده‌ها را داشتند اما درخبرها آمد که به خاطر این‌که شورای تأمین مجوز مورد نیاز را برای ورود خانواده‌ها در سالن صادر نکرده، احتمالا تمام برنامه‌ها متوقف خواهد شد. به همین ترتیب مذاکرات و رایزنی‌ها برای حل مشکلات آغاز شد، منتهی درنهایت به هیچ نتیجه‌ای نرسید. البته محمودی‌فر مدیر مجموعه ورزشی آزادی معتقد است که لغو برنامه پخش چهار بازی حساس پایانی جام‌جهانی هیچ ربطی به مخالفت شورای تأمین و نهادهای ذیصلاح نداشته است.

 

محمودی‌فر به روزنامه شهروند می‌گوید: «ما سالن ١٢‌هزار نفری آزادی را برای پخش بازی‌ها آماده کرده‌ بودیم و این آمادگی را هم داشتیم که میزبان خانواده‌ها باشیم، منتهی شرکت پیمان کار وکه برگزار‌کننده برنامه بود، تأکید کرد؛ به خاطر محدودیت زمانی و برخی مشکلات آمادگی لازم برای به نتیجه‌رساندن کار را ندارد و به همین ترتیب پخش مسابقات برای خانواده‌ها منتفی شد». محمودی‌فر در پاسخ به این سوال که به خاطر اجرای برنامه حضور خانواده‌ها در آزادی برای استعفادادن تحت فشار نیست و همچنین  لغو برنامه ارتباطی به عدم صدور مجوز از سوی شورای تأمین استان تهران داشته است یا خیر، هم گفت: «به هیچ عنوان تحت فشار نیستم و قرار هم نیست استعفا بدهم.

 

همان‌طور که گفتم، پخش‌نشدن بازی‌ها به خاطر عدم آمادگی پیمانکار بود». رئیس مجموعه ورزشی آزادی همچنین صحبت‌هایش را  با این جملات عجیب وقتی از او سوال کردیم آیا بازی فینال در آزادی پخش می‌شود؟ تمام کرد:  «فعلا دیگر برنامه‌ای برای پخش مسابقات با حضور خانواده‌ها در آزادی نداریم و فینال هم پخش نمی‌شود».

 

شهروند 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------