ربیعی: دولت از پس تحریم‌ها برخواهد آمد/ ناکارآمدی دولت را القا نکنیم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ربیعی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تکذیب تیتر برخی رسانه‌ها تاکید کرد: مردم را ناامبد نکنیم و ناکارآمدی دولت را القا نکنیم.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی با انتشار توئیتی تصریح کرد: "دولت از پس تحریم‌ها برخواهد آمد. اگر از داخل اعتماد و سرمایه نظام را تحریم نکنیم. اظهارات من در خصوص بازنشستگان با تیتری نادرست و اشتباه روایت شده است. مردم را ناامید نکنیم. ناکارآمدی دولت را القا نکنیم. برخی فکر نکنند اگر دولت را بزنند موفق می‌شوند. گروه دیگری را سر کار بیاورند."

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,ربیعی

بخشی از متن سخنان روز پنجشنبه ربیعی در شورای اشتغال چهارمحال و بختیاری که در بخشی از آن درباره بازنشستگان صحبت کرده و دستمایه تیتر برخی رسانه ها شده بود، در پی می آید:" من وزیر بیکارانم . برای بیکارانی که باید شغل داشته باشند نیز احساس مسئولیت دارم. هم باید تولید و هم منزلت و کرامت کارگران حفظ شود و مراقب زندگی و قدرت خرید کارگران باشیم و هم اگر مزد را طوری بالا ببریم که ولی خوشبختانه در این سال ها کارفرمایان و نمایندگان کارگران از مزد حمایت کرده اند . تنها وزارتخانه ای هستیم که درآن سه جانبه گرایی با افراد خودش عمل و با بنیان های سه جانبه گرایی اداره می شود . من می فهمم زندگی بازنشستگان را، سفره کم ، میوه مهمان نوه و احتمالا نتیجه آمده یک بازنشسته را می فهمم ، زندگی یک کارگر بازنشسته ای که در یک شهرستان یا تهران و شیراز زندگی می کند متفاوت است و من این را می فهمم . اما به هرحال اگر از ما سوال شود که آیا وضع معیشت بازنشسته خوب است یا نه قطعا می گویم نه ، اگر از ما سوال شود سیاست وجود دارد می گویم نه، سیاست ما سیاست افزایش قدرت خرید بوده است. از همین صحبت ها نتیجه می گیرم اینجا وزارتخانه همه شماست .

 

 این دوران را می گذارنیم و مطمئن هستم هم کارگران و هم کارفرمایان این موضوع را می فهمند که ما نسبت به مسائل جامعه خود بی تفاوت نیستیم . کاملا تلاش ما برای ثبات اقتصاد کلان کشور است ."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------