افزایش محسوس دما در نیمه غربی کشور



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , هواشناسی
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش محسوس دما در استان‌های واقع در نیمه غربی کشور تا پایان هفته خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی،  با اشاره به اینکه خلیج فارس در سه روز آینده مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز تا جمعه برای استان‌های واقع در نیمه غربی کشور افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.

 

وی در ادامه گفت: طی دو روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر به ویژه‌ شرق مازندران، غرب گلستان و برخی از نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز ، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده برای برخی از نقاط سیستان‌ و بلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و در برخی از ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک به ویژه‌ برای زابل پیش‌بینی می‌شود.

 

به گفته وظیفه برای فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم مرداد ماه) برای برخی  نقاط غرب و جنوب غرب وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت، گفت: آسمان تهران فردا (پنجشنبه چهارم مرداد) کمی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری، در برخی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 41 و 27 درجه سانتیگراد خواد بود. همچنین تهران در روز جمعه (پنجم مرداد ماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه 41 و 26 درجه سانتیگراد خواهد بود.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------