اعتراض کارگران امیرکبیر اصفهان به رکود اقتصادی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, کارگران امیرکبیر اصفهان
کارگران صنایع کوچک خیابان امیرکبیر اصفهان پیش از ظهر امروز خواستار مطالبات صنفی خود شدند. 

به گزارش فارس، کارگران صنایع کوچک خیابان امیرکبیر اصفهان از حدود ساعت 11 امروز با حضور در خیابان امام خمینی اصفهان خواستار مطالبات صنفی خود شدند.

 

این تجمع شامل فعالان دو بخش صنف تعمیرکاران خودروهای سنگین و صاحبان کارگاه‌های کوچک تولید قطعات مکانیکی تقسیم می‌شد که از خیابان امیرکبیر آغاز تا ابتدای خیابان امام خمینی(ره) ادامه پیدا کرد.

 

به گفته برخی از حاضران در این تجمع مطالبات این دو صنف مجزا بوده که تعمیرکاران خودروهای سنگین به دلیل رکود در صنف مربوطه و قطعه‌سازان نیز به دلیل مشکلات بیمه‌ای و نبود سفارشات سابق دولتی در تلاش هستند تا مطالبات خود را به گوش متولیان امر برسانند.

 

این حضور کارگران که 2 ساعتی به طول انجامید از همان ابتدا با همراهی مثبت مردم، کسبه و ماموران ناجا به آرامی و با تأکید بر حفظ امنیت سرمایه‌های کسبه و مغازه‌داران معطوف به طرح مشکلات این صنوف شد.

 

با همراهی معترضان و مردم منطقه، مأموران نیروی انتظامی این تجمع را به صورت مسالمت‌آمیز و بدون درگیری کنترل کرده و از وارد شدن خسارات احتمالی به کسبه و یا اخلال در عبور و مرور و فعالیت عمومی خیابان امیرکبیر و امام خمینی پیشگیری کردند.

 

در بخش پایانی این تجمع، حضور حسین حسین‌زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در جمع این فعالان اقتصادی با استقبال تجمع‌کنندگان رو به رو شد و طی گفت‌وگوهای صورت گرفته و پس از طرح مطالبات اصناف، از آن‌ها درخواست شد تا با مدیریت اعتراضات در تردد مردم اخلالی ایجاد نشود.

 

وی با هماهنگی با مسؤولان مرتبط با صنوف فعال در خیابان امیرکبیر و از جانب آن‌ها به کارگران وعده پیگیری مطالبات از سوی مسؤولان مربوطه را داد تا با گردهم آمدن آنان، متولیان به صورت شفاف و مستقیم پاسخ مطالبات آنان را بدهند.

 

 عبور و مرور در خیابان امیرکبیر از ساعت 13 امروز به حالت عادی خود بازگشته و این تجمعات پایان یافته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------