دادستان کرج: ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل جوان کرجی در اغتشاشات اخیر تشکیل‌ شده است و تحقیقات به‌طور ویژه ادامه دارد. 

رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد.

 

رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌وگو با فارس از ایجاد اکیپ ویژه برای دستگیری قاتل رضا اوتادی فردی که در اغتشاشات اخیر کرج کشته شد، خبر داد.

 

وی تصریح کرد: یک گروه ویژه از اسلحه‌شناسی، آگاهی، پزشکی قانونی، حفاظت سپاه پاسداران، حفاظت نیروی انتظامی و بازپرس برای بررسی پرونده قتل جوان کرجی در اغتشاشات اخیر تشکیل‌ شده است و تحقیقات به‌طور ویژه ادامه دارد.

 

در جریان اغتشاشات جمعه دوازده مرداد در شهر کرج، رضا اوتادی به ضرب گلوله افراد ناشناس کشته‌ شده است. پیکر اوتادی در روزهای اخیر تشییع شد و مراسم ختم وی نیز امروز برگزار می‌شود.

 

پیش از این در اغتشاشات دی‌ماه سال گذشته نیز عوامل منافقین و سلطنت‌طلبان کشته‌سازی در آشوب‌های خیابانی را در دستور کار قرار داده بودند و چندین فرد مسلح که وابستگی‌های گروهکی داشتند در این حوادث بازداشت شده بودند.

 

به گزارش فارس، رودی جولیانی، وکیل شخصی ترامپ از سخنرانان اجلاس گروهک تروریستی منافقین در پاریس چندی پیش در این نشست در خصوص اغتشاشات دی‌ماه در برخی نقاط ایران گفته بود: « این اعتراضات به‌صورت خودجوش رخ نمی‌دهند» و «آنها [اغتشاشات] به‌خاطر وجود افراد ما در آلبانی [که میزبان گروهی از منافقین است] و بسیاری از افراد ما در اینجا و در سراسر جهان رخ می‌دهند».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------