رئیس شورای تهران: اصراری بر شهردار شدن ندارم



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, رئیس شورای تهران
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه «محمدعلی افشانی» شهردار تهران با قوت به کارش در شهرداری ادامه خواهد داد ؛گفت: اصراری برای شهردار شدن ندارم. 

به گزارش ایرنا ،محسن هاشمی روز یکشنبه پس از هشتاد و دومین جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه تکلیف شهردار تهران با وجود قانون منع به کارگیری بازنشستگان چه خواهد شد، اظهارداشت: ما تلاش خواهیم کرد وی در شهرداری تهران بماند و رایزنی‌های لازم نیز در این زمینه انجام شده است.

 

وی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه در صورت رفتن افشانی شما به عنوان کاندیدای شهرداری تهران اعلام آمادگی خواهید کرد یا خیر ؟گفت: حداکثر تلاش خود را برای حفظ افشانی در شهرداری خواهیم کرد و بنده اصراری برای شهردار شدن ندارم.

 

به گزارش ایرنا، افشانی 23 اردیبهشت ماه امسال به عنوان شهردار تهران انتخاب شد و سکان مدیریت شهری پایتخت را از محمدعلی نجفی تحویل گرفت.

 

نجفی اواخر سال گذشته استعفا کرده بود.

 

رئیس شورای شهر تهران در ادامه گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند برگزاری جلسه امروز شورای شهر تهران خاطر نشان کرد: در جلسه امروز اعضای شورا چند تذکر به شهرداری تهران در خصوص موارد مختلف مطرح کردند و انتخابات هیات رئیسه شورا در سال دوم نیز انجام شد.

 

وی در ادامه تصویب یک فوریت لایحه نرخ ترافیک آژانس‌ها و وانت بارها و یک فوریت لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی را از جمله مصوبات این جلسه عنوان کرد.

 

به گزارش ایرنا، هاشمی و دیگر اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران برای سال دوم نیز در مسئولیت خود ابقا شدند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------