واکنش محسن هاشمی به اظهارات محمود واعظی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, محسن هاشمی
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی به اظهارات محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص بیانیه انتقادی این حزب نسبت به دولت واکنش نشان داد.

  به گزارش مهر ؛محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به اظهارات محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص بیانیه حزب کارگزاران، اظهار داشت: احزاب سیاسی وظایف خود را انجام می دهند و می توانند در بیانیه مواضع خود را ارائه کنند و حزب کارگزاران سازندگی هم در قالب بیانیه ای نظرات خود را اعلام کرده است.

 

وی افزود: اظهارات آقای واعظی را نباید واکنش دولت تلقی کرد، بلکه واکنش و نظر شخصی ایشان است.

 

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور روز چهارشنبه (14 شهریور) در حاشیه جلسه هیئت دولت پیرامون بیانیه حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه ما در درون دولت آنقدر بالغ هستیم که اسیر یک بیانیه‌ و جوی که در پی آن ایجاد می‌شود نباشیم، گفت: اینکه در خارج از دولت یک گروه سیاسی بیانیه ای منتشر کند هیچ ربطی به دولت ندارد و هیچ اثری بر راه دولت نگذاشته و نمی‌ گذارد.

 

حزب کارگزاران سازندگی روز چهارشنبه (۷ شهریور) بیانیه‌ای انتقادی نسبت به عملکرد دولت منتشر کرد و در این بیانیه ضمن انتقاد از تیم اقتصادی دولت، از رئیس جمهور خواست تا «محمدباقر نوبخت» را به دلیل عملکرد ضعیفش، از ریاست سازمان برنامه و بودجه کنار بگذارد.

 

چند ساعت پس از انتشار این بیانیه، حزب اعتدال و توسعه که نوبخت دبیرکلی آن را به عهده دارد، با انتشار بیانیه‌ای، به مواضع کارگزارانی ها نسبت به دولت واکنش نشان دادند.

 

اعتدال و توسعه با تاکید بر ناتوانی حزب کارگزاران در ارائه نسخه و پیشنهاد مشخص برای برون‌رفت از وضعیت موجود تصریح کرد: «جاخالی‌دادن‌های سیاسی در شرایط و مقاطع حساس که نیازمند ایثار و هزینه‌دادن است، از سوی این حزب امری مسبوق به سابقه است.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------