کاهش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور از فردا



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,هواشناسی
مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به برقراری جو آرام در غالب مناطق کشور طی سه روز آینده از کاهش دما در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خبر داد. 

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود گفت: امروز (۲۰ شهریور) در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی و جنوب استان فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر و احتمال رعد و برق دور از انتظار نخواهد بود.

 

وی ادامه داد: فردا (۲۱ شهریور ) برای مناطق شرقی استان مازندران در غرب گلستان همچنین در روز پنجشنبه (۲۲ شهریور) برای استان مازندران بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: کاهش دما طی فردا و پس فردا (۲۱ و ۲۲ شهریور) در استان‌های ساحلی دریای خزر به‌ویژه مناطق شرقی آن و در شمال شرقی کشور از فردا تا آخر هفته پیش بینی می‌شود.

 

به گفته‌ وظیفه در بعد از ظهر فردا و پس فردا (21 و 22 شهریور) افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک در منطقه زابل رخ خواهد داد.

 

این کارشناس سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۱ شهریور ماه) صاف ، همراه با وزش باد در بعد از ظهر افزایش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۶ و ۲۴ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین تهران در روز پنج شنبه (۲۲ شهریور ماه) صاف گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------