کتاب‌های پایه دوازدهم، ۲۵ شهریور ماه توزیع می‌شود



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,   کتاب‌های پایه دوازدهم
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ۳۴عنوان کتاب‌های درسی شاخه نظری و ۱۵۶ عنوان کتاب‌های شاخه فنی و حرفه‌ای پایه دوازدهم همگی نونگاشت هستند. 

احمدرضا امینی (مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش) به  ایلنا گفت: کتب پایه دوازدهم به دورترین نقاط کشور ارسال شده است و زمان توزیع این کتاب‌ها از ۲۵ شهریور ماه خواهد بود لذا دانش آموزان این مقطع می‌توانند از روز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه سال۹۷ در سراسر کشور اقدام به تهیه کتب کنند.

 

وی ادامه داد: توزیع کتاب‌های درسی دوره اول متوسطه پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره دوم متوسطه پایه‌های دهم و یازدهم شاخه نظری در تمامی استان‌های کشور از سوم شهریور و استان‌های تهران و البرز از ۱۳ شهریور آغاز شده است.

 

امینی افزود: ۳۴عنوان کتاب‌های درسی شاخه نظری و ۱۵۶ عنوان کتاب‌های شاخه فنی و حرفه‌ای پایه دوازدهم همگی نونگاشت هستند. همچنین کتاب‌های شاخه نظری پایه دوازدهم در حال توزیع به تمامی استان‌ها و مناطق و کتابفروشی‌های مجاز است و توزیع کتاب‌های درسی پایه دوازدهم از ۲۵ شهریور ماه در سراسر کشور و از طریق کتابفروشی‌های مجاز انجام خواهد شد.

 

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد:‌ عملیات توزیع کتاب‌های درسی دوره ابتدایی در تمامی استان‌های کشور از دوازدهم شهریور و شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش، بیستم شهریور از منطقه به مدرسه آغاز شده است.

 

امینی اضافه کرد: تاکنون ۹۹.۹۷ درصد دانش آموزان به غیر از پایه اول ابتدایی و همچنین ۹۵ درصد در پایه اول ابتدایی و بیش از ۹۰ درصد در شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی www.irtextbook.ir اقدام کرده‌اند و افرادی که به هر دلیل موفق به ثبت سفارش نشده‌اند؛ هرچه زودتر باید اقدام کنند.

 

مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش در پایان اظهار داشت: در سال جاری ۱۰۷۴ عنوان کتاب، با مجموع شمارگان  ۱۳۵ میلیون جلد چاپ و توزیع شده است. قیمت کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در تمامی پایه‌های تحصیلی نسبت به سال قبل، کمتر از ۲ درصد افزایش داشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------