تشریح دلایل شکایت قالیباف از عضو شورای شهر



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,عضو شورای شهر
عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران در مورد شکایت قالیباف از وی توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمود میرلوحی ظهر امروز در نشست خبری که برای ارائه گزارش عملکرد یکساله کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر تهران برگزار شد درمورد شکایات قالیباف از وی گفت: قالیباف از بنده شکایت کرده و وکیلش آقای قهرمانی پیگیر موضوع هستند.

 

وی با بیان اینکه قالیباف برای گفت‌وگویم با خبرگزاری ایلنا شکایت کرده، گفت: نکاتی در مصاحبه وجود داشته که از آن شکایت شد هرچند که رویکرد من اصلاح ساختار و استرداد املاک و اموال در اختیار غیر بود.

 

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه ترجیحم این است که بی سروصدا املاک را پس بگیریم و بعدا در زمانش توضیح می‌دهم تصریح کرد: بازپرس سه اشکال از مصاحبه‌ام گرفته است که یکی درمورد لیست املاک و دیگری درمورد هزینه‌های سال آخر شهرداری بود که گفتم خاص بوده است.

 

وی با بیان اینکه تشویش اذهان عمومی، نشر اکاذیب و توهین را مطرح کردند که شکایت من جزو توهین بوده است گفت: معتقدم روحانی هنگامی که دولت را در اختیار گرفت گزارشی ارائه نکرد و این سبب شد که مسببان نابسامانی‌ها مدعی شوند؛ اما ما گزارش تغییر و تحول را از نجفی دریافت کردیم و این سه نکته سبب شد که بنده را احضار کنند.

 

میرلوحی با بیان اینکه شخص آقای قالیباف شاکی است و وکیلش موارد را پیگیری می‌کند، گفت: یکبار به دادسرا احضار شدم و الان با کفالت آزاد هستم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------