آواربرداری متروپل به دلیل حساسیت‌ زیاد متوقف شد | دادستان کل کشور: مالک «متروپل» قطعاً فوت کرده است



 متروپل ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
وزیر کشور با اشاره به آخرین آمار جانباختگان و مصدومان حادثه متروپل گفت: تاکنون نزدیک به ۱۶ فوتی داشته‌ایم و همچنین ۳۷ نفر زخمی شده بودند که از این تعداد ۳۴ نفر مرخص شده‌اند. 

احمد وحیدی در خصوص آخرین وضعیت آواربرداری در متروپل، اظهار کرد: همچنان عملیات در حال انجام است؛ حساسیت بسیار زیادی وجود دارد. هم‌اکنون، به دلیل احتمال ریزش سازه‌های مجاور، فعلا مدتی کار متوقف شده است تا اطمینان پیدا کنیم که استحکام‌بخشی انجام شود لذا باید مطمئن شویم. شرایط بسیار حساس و خطرناک است. 

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: متخصصان بسیار خوبی از مرکز تحقیقات ساختمان و افرادی که در مسائل آواربرداری متخصص شده‌اند حضور دارند. گروه زیادی اینجا حضور پیدا کرده‌اند و مشغول رایزنی هستند.

 

وزیر کشور ادامه داد: چرثقیل‌های سنگین، انواع لودرها و بیل‌ها و تجهیزات دیگر وجود دارد و تجیهزات لازمی که برای برش بتن‌ها نیاز است، برقرار است. از سراسر کشور همه کمک می‌کنند. آتش‌نشانان و نیروهای مردمی، هلال احمر، اورژانس، نیروهای انتظامی و نظامی همگی مشغول کار هستند.

 

وحیدی با اشاره به آخرین آمار جانباختگان و مصدومان این حادثه گفت: تاکنون نزدیک به ۱۶ فوتی داشته‌ایم همچنین ۳۷ نفر زخمی شده بودند که از این تعداد ۳۴ نفر مرخص شده‌اند. همچنان به دنبال دستیابی به عزیزانی هستیم که زیر آوارهای متراکم محبوس شده‌اند و وضعیت نامعلومی دارند.

 

ادامه دارد

 

دادستان کل کشور:  مالک «متروپل» قطعاً فوت کرده است

مالک ساختمان تجاری - اداری متروپل قطعاً فوت شده و جسد وی ۲۴ ساعت پس از وقوع حادثه کشف شده است.

 

مسئولان حوزه شهری و نظام مهندسی، ناظران، مجری و مالک این ساختمان متهمان پرونده ساختمان متروپل آبان هستند. 

 

این افراد به وظایف خود رد تأمین ایمنی ساختمان عمل نکرده‌اند که منجر به وقوع این اتفاق شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------