وزیر آموزش و پرورش : تعطیلی مدارس بدنبال شیوع کرونا تصمیم اشتباهی بود



 ,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
وزیر آموزش‌وپرورش از اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب‌ماندگی تحصیلی دانش آموزان در دوران کرونا خبر داد. 

به گزارش رکنا،یوسف نوری ضمن گرامی داشت یاد و ‌خاطره شهدای گران‌قدر و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار حادثه ریزش ساختمان مترو پل شهرآبادان، اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش از اعضای ستاد ملی کروناست، لذا ابتدای حضورم در وزارت آموزش‌وپرورش تمام تلاش خود را معطوف به بازگشایی مدارس کردم.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: تعطیلی مدارس از ابتدا تصمیم اشتباهی بود و نتایج این تعطیلی‌ها موجب تغییر در آهنگ زیست دانش آموزان شد و باعث شد تا مناسبات اجتماعی دانش آموزان به طور کامل شکل نگیرد.

 

عضو کابینه دولت مردمی اظهار کرد: ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان از محل اعتبارات ستاد کرونا اختصاص یافته است که کمک زیادی برای حل این مشکل خواهد کرد. ۲۰ درصد اعتبار دریافت شده از ستاد ملی کرونا برای آموزش دانش آموزان جامانده از تحصیل و مابقی آن برای ایجاد مجتمع‌های آموزشی، تربیتی در استان‌ها برای آموزش به دانش آموزان اختصاص می‌یابد.

 

عضو کابینه دولت مردمی در ادامه با اشاره به هزینه اختصاص‌یافته در تهیه ماسک و آموزش برای دانش آموزان افزود: مبلغ صد و هشتاد میلیارد ریال جهت تهیه ماسک و هزار و پانصد میلیارد ریال برای آموزش دانش آموزان در دوران کرونا اختصاص یافت.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، نوری در پایان گفت: امیدوارم با همکاری تمامی ادارات دولتی و تخصیص بخشی از مبلغ بودجه فرهنگی ادارات به آموزش دانش آموزان در تابستان و همکاری دانشجو معلمان و سایر دانشجویان، اقدامات مؤثری در جهت تربیت فرهنگی و آموزشی دانش آموزان انجام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------