ارسال پیامک انبوه و شیوه‌های عجیب کلاهبرداری!



 ارسال پیامک,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
امروزه با پیشرفت‌های حاصل شده در زمینه تبلیغات کسب‌وکارها، شاهد به‌وجودآمدن روش‌هایی نوین برای معرفی و ایجاد پرسونای کسب‌وکار هستیم که می‌تواند باعث جلب رضایت مشتری، جذب و ترغیب او به بازدید از وب‌سایت و یا خرید محصولی بخصوص شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پرشیا فاوا، ارسال پیامک با استفاده از سرویس‌های پیامکی و پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌هایی است که شما می‌توانید برای پیشرفت خود در حوزه کسب و کارها استفاده کنید. این سرویس‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته ابداع شده‌اند و به همین علت از هر نظر مناسب هستند. به طور نمونه، شما می‌توانید به صورت دقیق به بررسی و شناخت مخاطب خود بپردازید و پس از مشخص کردن نوع مخاطب خود، به ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بپردازید تا مقدار زیادی از افراد به فکر بازدید از وبسایت شما و خرید محصولاتی مشخص باشند.

 

تبلیغات پیامکی یکی از اصول دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی غیرحضوری بوده که می‌تواند نقطه تحولی را در کسب و کار تازه تأسیس شما ایجاد کند. البته به این مورد توجه داشته باشید که استفاده از پنل اس ام اس و پیامک انبوه تنها برای کسب و کارهای جدید نبوده و شما با داشتن برندی مطمئن، مشهور و محبوب می‌توانید نهایت استفاده را از این  تبلیغات داشته باشید.

 

با این که تبلیغات پیامکی از ارزش‌ها و مزیت‌های بی‌شماری برخوردار هستند، اما این تکنیک‌ در سال‌های گذشته مورد سوء استفاده‌ی کلاهبرداران نیز قرار گرفته است. در واقع،  افراد سودجو با فریب مردم از طریق ارسال پیامک‌های برنده‌شدن در قرعه‌کشی یا ارسال کد تخفیف خرید کالا و موارد این‌چنینی که توجه ویژه‌ای به آن‌ها می‌شود به دنبال کلاهبرداری هستند. در این شرایط معمولاً پیامکی حاوی یک لینک به مشترکین ارسال می‌شود که باز کردن آن عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه دارد. در این صورت ممکن است که یک بدافزار روی تلفن همراه نصب گردد که از اطلاعات کاربر سوءاستفاده می‌کند و قابلیت نفوذ به سیستم و آلوده کردن آن را دارد. ازاین‌رو، کاربران بایستی آگاه باشند که پس از دریافت پیام‌های این‌چنینی چه از طریق پیامک و یا پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی، وارد لینک‌های ارسال شده نشوند و این پیام‌ها را با سایر مخاطبان به اشتراک نگذارند. البته این پیام‌ها می‌توانند به شکل دیگر انواع پیام‌ها با یک لینک برای مراجعه به یک صفحه جدید نیز برای کاربر ارسال شوند. به‌عنوان‌مثال اخیراً کلاهبرداران سایبری اقدام به ارسال پیامک‌های ابلاغیه قضایی یا پیامک کلاهبرداری قضایی کردند که به‌نوبة خود خطرناک است.

 

مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که در این حالت افراد دچار سردرگمی و اضطراب می‌شوند و بدون بررسی روی لینک موردنظر کلیک کرده و مشکلات ناشی از آن گریبان‌گیر آن‌ها می‌شود. این اشتباهات منجر به همین برداشت‌های غیرقانونی و کلاهبرداری‌های سایبری می‌گردد که امروزه وجود دارد. کاربران باید تفاوت یک پیامک جعلی و یک پیامک اصلی را بدانند تا دچار اشتباه نشوند و سؤال اینجاست که چطور چنین چیزی ممکن است؟ معمولاً پیامک‌هایی که تقاضای اطلاعات شخصی دارند می‌توانند شروع یک کلاهبرداری باشند. در بعضی مواقع دیده شده که پیامکی تحت عنوان برنده‌شدن در قرعه‌کشی به کاربران ارسال می‌گردد و در آن اطلاعات شخص درخواست می‌گردد. همچنین بعد از ارسال پیامک ممکن است که از کاربر بخواهند با یک شماره تماس بگیرد یا در انتظار تماس‌های آینده باشد. گاهی اوقات نیز تنها یک متن جذاب و فریبنده به یک کاربر ارسال می‌شود بدون اینکه اطلاعات شخصی او خواسته شود. سپس با کاربر تماس گرفته می‌شود و اطلاعات شخصی او شامل مواردی همچون رمز کارت یا شماره بانکی درخواست می‌گردد.

 

یکی از راهکارهای شناسایی پیامک‌های کلاهبرداری توجه به‌ پیش‌شماره‌ها هست که نشان‌دهنده این است که پیام از طرف سازمان‌ها و یا بانک‌های معتبر ارسال شده است که غالباً از خطوط پیامکی خدماتی استفاده می‌کنند.  این پیش‌شماره‌ها کاملاً مشخص هستند و تفاوت اساسی با پیش‌شماره‌های شخصی دارند که معمولاً در کلاهبرداری‌ها به کار می‌رود. در این حالت این امکان فراهم می‌شود تا سرشماره پیامک جعلی ارسال شده برای کاربر با شماره پیامکی که توسط بانک، اداره و شرکت‌های بزرگ ارسال می‌شود تطبیق داده شود. از طرفی باید گفت که تقریباً 100 درصد پیام‌هایی که تحت عنوان برنده‌شدن در قرعه‌کشی ارسال می‌شوند و کاربر را به سمت یک لینکی سوق می‌دهند جعلی هستند. بهترین راهکار این است که هیچ لینکی را باز نکنیم، مگر این که اعتبار آن تأیید شود.

 

در صورتی‌ که پیامکی دریافت کردید که دارای یک لینک با درخواست تغییر رمز عبور ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی است، هیچ اقدامی نکنید مگر این که از صحت اعتبار پیام مطمئن شده باشید. از این‌رو بدون کسب آگاهی نه رمزی را تغییر دهید و نه روی لینکی کلیک کنید و از پرکردن فرم‌های مربوط به اطلاعات شخصی پرهیز کنید. لازم به ذکر است که به‌هیچ‌عنوان نیاز نیست که اطلاعات شخصی خود، کارت‌های بانکی و یا رمزهای دیگر را با کسی به اشتراک بگذارید. به‌علاوه این که هیچ زمانی یک سازمان از شما درخواست پرداخت بانکی نمی‌کند. دیده شده است که گاهی اوقات پنل پیامک رایگان یا پنل اس‌ام‌اس ارزان نیز برای سوء استفاده کلاهبرداران به کار می‌رود. در این حالت بهتر است که خرید از شرکت‌های اصلی پنل اس‌ام‌اس انجام شود. خدمات یکی از معتبرترین پنل‌های پیامکی ایران (پرشیا فاوا گسترش) را می‌توانید بدون نگرانی و اطمینان کامل مورداستفاده قرار دهید تا از سو استفاده‌کننده‌ها یا کلاهبرداری‌های در امان باشید.

 

پنل ارسال پیامک انبوه شرکت پرشیا فاوا گسترش امکاناتی مانند: ارائه سرویس OTP، امکان ارائه سرویس Postpaid در تراکنش‌های بالا، طراحی سیستم‌های تعاملی و یک طرفه بر مبنای پیام کوتاه، ارائه خط خدماتی اختصاصی به اصناف در کمترین زمان، مدیریت چند لایه پنل (امکان ایجاد کارمند، ایجاد نماینده و .... )، امکان کسب درآمد از لایه‌های پایینی، بانک‌های اطلاعاتی گسترده و ... ارائه می‌دهد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------