فراخوان کمک به درمان جوان بیمار و نان آور خانواده جوان 23 ساله



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,فراخوان کمک

 

ساکن روستایی در یکی از استانهای شمالی که در یک ساختمان به عنوان کارگر ساده ساختمانی مشغول بکار بوده، اوایل سالجاری متاسفانه با سیم برق فشار قوی برخورد نموده و بر اثر برق گرفتگی به علت سوختگی شدید و آسیب دیدگی فراوان هردو دستان وی قطع میگردد، ایشان در یک خانواده پرجمعیت 8 نفره به همراه خواهری با معلولیت ذهنی و پدری که از سال قبل بر اثر سکته مغزی در بستر بیماری افتاده ، زندگی می کند . این جوان فرزند بزرگ خانواده و متاسفانه تنها نان آور خانواده بوده است .

 

با توجه به وضعیت نامناسب زندگی و عدم توانایی مالیشان، این خانواده پرجمعیت دچار چالش بزرگی شده اند بطوری که در شرایط بسیار سخت و دشواری به سر میبرند . در اوایل حادثه با کمک و مساعدت مالک ساختمان و همسایه ها ، ایشان در یکی از بیمارستانهای تهران بستری می شود و چندین بار مورد عمل جراحی قرار می گیرید ولی متاسفانه بدلیل صدمات زیاد دستان این جوان نان آور که تنها نان آور خانواده بود قطع می گردد . وضعیت جسمی ایشان در شرایطی است که حتی برای انجام کارهای یومیه خود به برادران و خواهران کوچکتر از خودش نیازمند و وابسته شده است .

 

حال این جوان نیازمند برای ادامه درمان و معالجه و ترمیم دستان خود نیازمند کمک های شما مردم شریف و عزیز می باشد. لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره حساب 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران اقدام نمایند . برای اطلاعات بیشتر  به سایت http://hakeim.ir مراجعه فرمایید .

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------