حمایت از فرشته آسمانی در مبارزه با سرطان



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, سرطان

 

مادری اهل یکی از روستاهای مرزی استانی در شمال غرب کشور از یک سال پیش به بیماری سرطان مبتلا می شود و تحت درمان قرار می گیرد، همسرشان کشاورز بوده و تمامی سرمایه اش را که یک زمین کوچک کشاورزی بوده را به خاطر هزینه درمان همسرش به فروش می رساند و بابت دارو و درمان هزینه می کند. ایشان چندین بار مورد شیمی درمانی قرار میگیرد و حال برای ادامه درمان نیازبه کمک و یاری دارد.

 

این مادر میانسال دارای 2 فرزند پسر می باشد و همسرشان با کارگری در مزارع دیگران هزینه های زندگی را به سختی تامین میکند و بر ای تامین هزینه درمان خانم خود که برای زنده ماندن مجبور است به مبارزه با سرطان ادامه دهد به این موسسه مراجعه کرده است تا بتواند شیمی درمانی خانم خود را ادامه دهد.

 

این فرشته آسمانی مبتلا به سرطان سینه می باشد که اخیراً در خلال همین بیماری مجبور به تخلیه یکی از سینه های ایشان شده اند.

 

لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و نجات زندگی این مادر مهربان نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام نمایند .

 

با آرزوی سلامتی برای ایشان و تمامی شما خیرین محترم

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------