مسیر عابر پیاده در چهارراه ولیعصر توسط پلیس بسته شد



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بازگشایی مسیر عابر پیاده در چهارراه ولیعصر که از غروب دیشب صورت گرفته بود، گفت: متاسفانه صبح که از این چهارراه بازدید به عمل آوردم، متوجه شدم این مسیر توسط پلیس بسته شده است. 

به گزارش  ایلنا، دیشب حدود ساعت ۱۹ معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به همراه سردار مهماندار، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با حضور در چهارراه ولیعصر (عج) به صورت آزمایشی نسبت به بازگشایی نرده‌های میان خیابان و پیاده‌رو در مسیر شمال به جنوب این چهارراه اقدام کردند و مقرر شد ظرف دیشب و امروز رفتار و عملکرد مردم مورد بررسی قرار گیرد تا اگر ترافیک ناشی از رفتار مردم ایحاد نشد، مسیرهای عابر پیاده در این چهارراه باز شود.

 

محسن پورسیدآقایی در گفتگو با ایلنا اظهار کرد: صبح امروز که از این چهارراه بازدید به عمل آوردم، متوجه شدم مسیر عابر پیاده مجددا بسته شده است. البته طبق بررسی‌ها دیشب ترافیکی در این محدوده ایجاد نشد.

 

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: نگرانی پلیس این است که با بازگشایی این مسیر ترافیک مضاعف ایجاد شود و در این رابطه همه چیز بستگی به رفتار مردم دارد.

 

وی افزود: باید پیگیری کنیم تا این مسیر مجددا بازشود. باید دلایل خود را برای پلیس توضیح دهیم تا در این رابطه به توافق برسیم. اگر مردم رعایت کنند و تنها زمانی که چراغ عابر سبز است از خیابان عبور کنند، ترافیکی در این محدوده ایجاد نخواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------