اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مشمولان غایب از سال آینده/ تعیین‌تکلیف ۴۵۰ هزار نفر در طرح جریمه ریالی



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,
جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مشمولان غایب از سال آینده از تعیین‌تکلیف ۴۵۰ هزار نفر در طرح جریمه ریالی خبر داد. 

سردار ابراهیم کریمی (جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا) در گفت‌وگو با ایلنا درباره طرح جریمه ریالی مشمولان غایب گفت: از آنجا که احساس می‌کنیم با توجه به روند فعلی که برای مشمولان غایب بیش از ۸ سال در نظر گرفته شده، وضعیت افرادی که تمایل داشتند از این قانون استفاده کنند، تعیین تکلیف شده‌است، بنابراین ضرورت ادامه این طرح در سال آینده وجود ندارد.

 

وی ادامه داد: ما موافق ادامه طرح پرداخت جریمه خدمت سربازی برای مشمولان بیش از ۸ سال خدمت در سال آینده نیستیم، چراکه نیروهای مسلح نیاز به نیرو دارند و همانطور که گفتم افرادی که تمایل به تعیین تکلیف داشتند تا الان در این فرصت چهارساله اقدام کرده‌اند، البته افرادی هستند که مبلغ را پرداخت کرده‌اند و باید تعیین‌تکلیف شوند. بنابراین در حال رایزنی هستیم تا این طرح در سال آینده ادامه نداشته باشد.

 

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: افرادی که تاکنون برای ما پول واریز کرده‌اند، در حدود ۴۵۰ هزار نفر هستند، اما حدود ۶۰۰ هزار نفر نیز درخواست داده‌اند که هنوز وجه را پرداخت نکرده‌اند.

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مشمولان غایب از سال آینده گفت: آن دسته از افرادی که قصد دارند، در کنکور مقاطع تحصیلی شرکت کنند، در صورتی که جزء مشمولان غایب محسوب شوند، نمی‌توانند در کنکور شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------